Ο ρυθμός της μάχης έχει ιδιαίτερη ένταση και δεν είναι όσο αργός είναι σε παιχνίδια που ακολουθούν αυτό το πρότυπο, η δράση και η ένταση είναι ακόμα στο επίκεντρο της ομάδας ανάπτυξης και στόχος είναι η απόλυτη δράση το συναίσθημα να βλέπεις πολλούς ανθρώπους να παλεύουν μεταξύ τους. Χρειάζεται συνήθεια φυσικά το νέο σύστημα αλλά όταν το συνηθίσει κανείς, όλα γίνονται πιο απλά. «Αν φαντάζεστε ένα κλασσικό σύστημα μάχης που συναντάμε σε όλα τα RPG τότε βγάλτε αυτή την εικόνα από το μυαλό σας. Δεν είμαστε λάτρεις του αργού ρυθμού οπότε και δεν σκοπεύουμε να φτιάξουμε κάτι αργό. Υπάρχει και ένα σύστημα αυτόματης μάχης και θα δείτε πως η A.I. είναι αρκετά έξυπνη. Ανοίγουν οι ορίζοντες για την εισαγωγή υπέροχων συστημάτων που πάνε πέρα από τα κλασσικά Heat Actions. Σκεφτήκαμε στην αρχή να φτιάξουμε ένα υβριδικό σύστημα δράσης και επιλογών αλλά από τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης είδαμε πως κάτι τέτοιο ήταν σαν να αναπτύσαμε δύο τίτλους ταυτόχρονα και φυσικά δεν υπήρχε χρόνος γι’αυτό. Έχουν γίνει προσθήκες στοιχείων δράσης όπως για παράδειγμα μετά την επιλογή μιας κίνησης μπορείτε να συνεχίσετε με ένα τελικό χτύπημα πατώντας ένα επιπλέον κουμπί. Αν κάποιο μέλος της ομάδας μας είναι κοντά σε έναν εχθρό που επιτιθόμαστε τότε το μέλος αυτό θα συμμετάσχει αυτόματα στην επίθεση», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Το Yakuza: Like a Dragon αναμένεται να κυκλοφορήσει για PlayStation 4 στις 16 Ιαννουαρίου 2020 στην αγορά της Ιαπωνίας και αργότερα το 2020 στην Ευρώπη.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity