Συγκεκριμένα, είπε πως το σκεπτικό της εταιρείας πίσω απο τη δημιουργία των 2,5D Mario όπως το New Super Mario Bros και το Super Mario 3D World, ήταν να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι Mario που να είναι προσβάσιμο απο παίκτες όλων των ικανοτήτων και ηλικιών. Η ανάγκη αυτή προέκυψε καθώς τα 3D Mario games απο το Super Mario 64 μέχρι το Super Mario Odyssey, γίνονται ολοένα και πιο περίπλοκα με κάθε καινούργιο παιχνίδι της σειράς. Αυτό το στοιχείο φάνηκε έντονα στο Super Mario Galaxy 2007, όταν και η εταιρεία αποφάσισε να κάνει το Super Mario Bros Wii.
Κατα συνέπεια, και βλέποντας την τεράστια επιτυχία του Super Mario Odyssey, ο Shigeru Miyamoto θέλει να επεκτείνει ακόμη περισσότερο το μέγεθος και τις ιδέες του επόμενου 3D Mario.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity