Παρά το ότι τα περισσότερα παιχνίδια που υπάρχουν τη στιγμή αυτή στο N64 app του Switch Online είναι από εκείνα που αποθήκευαν στο cartridge, το WinBack χρησιμοποιούσε το Controller Pak, οπότε όσοι θέλουν να αποθηκεύσουν την πρόοδό τους θα πρέπει να δημιουργήσουν ένα system save state.
Επιπλέον, το Mario Kart 64 αποθήκευε ghost data στο Controller Pak, οπότε προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη μέθοδος αποθήκευσης των ghosts στην έκδοση για το Switch Online. Πάντως σύμφωνα με πρόσφατο datamining, η λειτουργικότητα υπάρχει στον emulator του N64 και είναι περίεργο γιατί δεν έχει ενεργοποιηθεί.
Ο γνωστός hacker LuigiBlood μοιράστηκε πληροφορίες σχετικά με το data string που θα ενεργοποιούσε την υποστήριξη και ένας άλλος χρήστης, με χακαρισμένο Switch απέδειξει ότι υπάρχει τρόπος να λειτουργήσει. Όμως το save file εξαφανίζεται μετά την επανεκκίνηση του παιχνιδιού και το workaround δεν λειτουργεί σε μη χακαρισμένη κονσόλα.
seems like it works just fine pic.twitter.com/rF6Mo1IW7C
— Dr. 18 (@ToyConGarageVR) January 28, 2022
doesn't seem to remain when restarting the game, but save states keep it pic.twitter.com/9BOe7VRFVj
— Dr. 18 (@ToyConGarageVR) January 28, 2022
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity