Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η ΕΑ κατονομάζει τους λόγους αποτυχίας του Battlefield 2042, το Halo Infinite μέσα σε αυτούς

*
Το λανσάρισμα του Battlefield 2042 ήταν καταστροφικό και τα προβλήματα συνεχίζονται για τη DICE και την Electronic Arts. Το κοινό δεν το υποδέχτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ο αριθμός των παικτών που ασχολούνται με τον τίτλο δεν έχει σταματήσει να μειώνεται και ο publisher δεν αναφέρει καν πόσες κόπιες έχουν πουληθεί.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Xfire, διευθυντικά στελέχη της EA συγκεντρώθηκαν πρόσφατα για να συζητήσουν τους λόγους της αποτυχίας. Η Laura Miele, Chief Studios Officer της εταιρείας τόνισε ότι το λανσάρισμα του Battlefield 2042 απότυχε να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των παικτών. Αναζητώντας τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση, επικαλέστηκε το γεγονός ότι η ανάπτυξη βασίστηκε σε παλαιότερη έκδοση της Frostbite engine, την πανδημία αλλά και το Halo: Infinite, ένα παιχνίδι που έγινε διαθέσιμο περίπου την ίδια περίοδο με το Battlefield 2042 και λειτούργησε ως μέτρο σύγκρισης, καθώς το πρώτο ήταν ιδιαίτερα προσεγμένο σε τομείς που ο τίτλος της ΕΑ ήταν γεμάτος bugs.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Digital Illusions CE (DICE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*