Η πληροφορία αυτή ήρθε δια στόματος της lead programmer της ομάδας 3D της Ubisoft, Stephanie Brenham. Η ομάδα επέλεξε να μην προσθέσει ray tracing στις κονσόλες, επειδή ήθελε να δώσει προτεραιότητα στην ανάλυση 4Κ και στα σταθερά 60 frames per second.
Επιπλέον δήλωσε πως η τεχνολογία AMD FidelityFX Super Resolution θα είναι διαθέσιμη μόνο σε PC. Η Ubisoft πρόσθεσε πως η απόφαση αυτή πάρθηκε προκειμένου οι κονσόλες παλαιότερης γενιάς να έχουν πιο σταθερές επιδόσεις. Στη συνέχεια, η Brenham ανάφερε πως η έκδοση του τίτλου στη νέα γενιά κονσολών θα έχει υψηλότερη ανάλυση, HD textures, μεγαλύτερα επίπεδα λεπτομέρειας και σημαντικά μεγαλύτερο draw distance σε σχέση με τις εκδόσεις του PlayStation 4, PlayStation 4 Pro, Xbox One και Xbox One X.
Υπενθυμίζουμε πως το Far Cry θα κυκλοφορήσει στις 7 Οκτωβρίου για PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X, PC, Google Stadia και Amazon Luna.
Μας κάνει πλάκα ο τύπος απλά.