Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της ενημέρωσης συζητήθηκε το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ομάδες ανάπτυξης όταν πρέπει να μεταφέρουν τα εργαλεία δημιουργίας παιχνιδιών σε μια νέα πλατφόρμα και πως έχει δώσει λύση σε αυτόν τον τομέα με την δική της in house μηχανή γραφικών RE Engine που την έχουμε δει να χρησιμοποιείται στα Resident Evil 7, Resident Evil 2 και πιο πρόσφατα στο Devil May Cry 5.
Ένα από τα πλεονεκτήματα της RE Engine είναι η ευελιξία που αυτή έχει να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των καιρών και των συστημάτων που επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί ώστε να προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή ευκολία στις ομάδες ανάπτυξης που θα την επιλέξουν.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity