Η αρχή έχει ανοιχτή έρευνα για το πως χειρίζονται τις αυτόματες ανανεώσεις οι τρείς μεγάλοι platform holders Sony, Nintendo και Microsoft.
Σύμφωνα με το συμφωνητικό, η Microsoft θα κάνει τις εξής βελτιώσεις για να ανταποκριθεί στα ζητούμενα της αρχής ανταγωνισμού:
- Ξεκάθαρες πληροφορίες στο “εξώφυλλο”: H Microsoft θα προσφέρει τις πληροφορίες που εξηγούν την εκάστοτε συνδρομη Xbox πολύ πιο ξεκάθαρα για τους καταναλωτές, χωρίς ψιλά γράμματα. Για παράδειγμα θα είναι ξεκάθαρο μπροστά μπροστά στις σημειώσεις πως η συνδρομή ανανεώνεται αυτόματα χωρίς τη συγκατάθεση του χρήστη αν αγοράσει το προϊόν, πότε θα ανανεωθεί, με τι ποσό και πώς μπορεί να αποζημιωθεί ο πελάτης αν δεν ήθελε να γίνει αυτή η κίνηση
- Επιστροφές: Η Microsoft θα επικοινωνήσει με τους υπάρχοντες συνδρομητές στα ετήσια προγράμματα και θα τους δώσει τη δυνατότητα να τελειώσουν πρόωρα τη συνδρομή επιστρέφοντας το ανάλογο ποσό
- Ανενεργές συνδρομές: Η Microsoft θα επικοινωνήσει με τους υπάρχοντες συνδρομητές που δεν κάνουν χρήση της εκάστοτε υπηρεσίας για να τους υπενθυμίσει πως είναι ενεργή και πως την πληρώνουν ακόμη. Οι συγκεκριμένοι πελάτες θα ενημερωθούν επιπλέον για το πως μπορούν να διακόψουν τη συνδρομή αν δεν τη χρειάζονται
- Πιο ξεκάθαρες πληροφορίες για αύξηση τιμών: Η Microsoft θα δίνει ξεκάθαρες ειδοποιήσεις για οποιαδήποτε μελλοντική αύξηση τιμής και θα διαβεβαιώσει τους χρήστες πως μπορούν ανα πάσα στιγμή να απενεργοποιήσουν το auto-renewal αν δεν συμφωνούν με την αύξηση
Η έρευνα της αρχής ανταγωνισμού θα συνεχίσει και πιθανότατα θα δούμε παρόμοιες αλλαγές και απο πλευράς Sony και Nintendo, καθώς τα παραπάνω τους αφορούν άμεσα. Ενώ οι αλλαγές φαίνονται πολύ καλές για τους καταναλωτές, δεν είναι ξεκάθαρο αν θα εφαρμοστούν απο τη Microsoft και εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity