Ο τίτλος ονομαζόταν Mass Effect: Corsair και ήταν ένα παιχνίδι πρώτου προσώπου, με τους παίκτες να χειρίζονται ένα δικό τους σκάφος. Όπως αναφέρει ο Mark Darrah το Mass Effect: Corsair θα ταξίδευε τους παίκτες σε άγνωστες περιοχές του Terminus Systems. Σκοπός των παικτών θα ήταν η μεταφορά φορτίων, καθώς και η συλλογή σημαντικών πληροφοριών για την Systems Alliance.
Δυστυχώς το Mass Effect: Corsair έφτασε στα ράφια των καταστημάτων, καθώς όπως αναφέρει ο Darrah το κόστος παραγωγής για τα cartridges ήταν υψηλό, στα $10.50 το κάθε ένα και με τιμή λιανικής τα $30 η EA δεν πίστευε πως με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε να καλύψει το κόστος παραγωγής και ειδικά με τα 50 χιλιάδες αντίτυπα που είχε αρχικά προβλέψει. Μετά την ακύρωση του Corsair, η EA μετέφερε την ομάδα του παιχνιδιού στην δημιουργία του Mass Effect Infiltrator.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity