Νωρίτερα μέσα στον χρόνο, το Υπουργείο Πολιτισμού της Κίνας εφάρμοσε παρόμοια μέτρα σε παιχνίδια-σταθμούς όπως τα Dota 2 και League of Legends, με την ειδοποιό διαφορά ότι είναι υποχρεωτική η ακριβής αναγραφή των πιθανοτήτων σε κάθε αντικείμενο αντίστοιχα. Προς ώρας βέβαια αυτό ισχύει μονάχα εντός των κινεζικών συνόρων. Η συνήθεια των loot boxes που έγινε λατρεία για μεγάλο μερίδιο των developers, είναι προφανές πως τους αποφέρει πολλά κέρδη και τα αντίμετρα τα οποία ευλόγως έκαναν την εμφάνιση τους δεν φαίνονται ικανά να καταφέρουν κάτι παραπάνω από μια γνωστοποίηση του μεγέθους του ρίσκου που κρύβει η κάθε συναλλαγή. Ακόμα και έτσι όμως, το αγοραστικό κοινό αποκτά ένα σημείο αναφοράς και η όλη κατάσταση θυμίζει κατά τι λιγότερο, ταρωμαντεία.
Άντε και να τους δώσουν αριθμούς, δεν νομιζω ότι αλλάζει κάτι...Χθες καλή ώρα άνοιξα 10 hearthstone packs 3 δώρο από το tavern brawl και τσόνταρα και 700gold για άλλα 7..Έβγαλα 2 legendary και 2-3 epic..Καμία σχέση δηλαδή με τα 70 που πήρα στην αρχή του expansion και έβγαλα 5 legendary και καμία 15αρια epic...Εγώ υποθέτω πως πειράζουν τους αλγορίθμους έτσι ώστε να μας αναγκάζουν να αγοράζουμε...είτε μας έχουν στο φτύσιμο, είτε μας χρυσόνουν το χάπι, είτε μας γλυκαίνουν(όπως εμένα χθες) αν συνέχιζα με άλλα 20 packs αμφιβάλω αν θα συνέχιζαν αυτά τα ωραία..
Στο θέμα loot boxes έχω εικόνα μόνο για το HS...για να καταλήξω...το νορμάλ είναι 5-6 legendary στα 70 και όχι το (2 στα 10) αν και καραγούσταρα!!! Χαχαχα!!! καλές γιορτές με τις πιθανότητες μαζί σας