Το παιχνίδι ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2019, αλλά οι developers μόλις που έδωσαν τις πρώτες πληροφορίες σε συνέντευξη τους στο περιοδικό Edge. Φαίνεται πως η Daedalic σκοπεύει να προσφέρει μία δική της εκδοχή του Gollum και όχι να ακολουθήσει την απεικόνιση του χαρακτήρα που μας έδωσε ο Peter Jackson στις ταινίες του.
“Ο Tolkien δεν έκανε καν αναφορά στο μέγεθος του Gollum”, λέει ο art director Mathias Fischer στο περιοδικό Edge. “Συνεπώς, οι πρώτες του απεικονίσεις τον ήθελαν γιγάντιο και να μοιάζει με ένα τεράστιο τέρας που αναδύεται από τον βάλτο”, συνέχισε χωρίς να αποκαλύψει πως ακριβώς θα μοιάζει στο παιχνίδι, δίνοντας μας ίσως και μία ιδέα. Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει ακόμα με σιγουριά.
Ο Senior Producer Kai Fiebig προσέθεσε πως η Daedalic δεν θέλει να δυσαρεστήσει του θαυμαστές που έχουν παρακολουθήσει τις ταινίες. Παρόλα αυτά, τόνισε πως δεν πρόκειται να δουν τον Gollum του Andy Serkis, που υποδύεται εδώ και χρόνια τον χαρακτήρα.
Το παιχνίδι θα ακολουθά τον Gollum στην πορεία του κατά τη διαφθορά του από το Δαχτυλίδι. Ο χαρακτήρας μας αποκαλύπτει διαφορετικά συναισθήματα από εκείνα που βλέπουμε στις ταινίες, καθιστώντας τον περισσότερο συμπαθητικό, κάτι το οποίο είναι και σημαντικό, αφού οι παίκτες θα περάσουν περισσότερες από 20 ώρες μαζί του κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ο Mathias Fischer αποκάλυψε, επίσης, πως στο παιχνίδι θα δούμε τα Nazgul, για ακόμα μία φορά όμως, όχι την εκδοχή που όλοι γνωρίζουμε, ενώ ο ίδιος ελπίζει πως ο κόσμος θα «αγκαλιάσει» αυτή την λιγότερο εντυπωσιακή απεικόνιση τους.
Από το Edge αντλούμε και πληροφορίες για το gameplay του τίτλου το οποίο θα περιέχει stealth, εκτενή επίπεδα, έναν μηχανισμό διπλής προσωπικότητας-μοναδικό χαρακτηριστικό του Gollum-, αλλά και θα κρατήσει την απόσταση του από τη βία, κάτι το οποίο επικρατεί στα υπόλοιπα παιχνίδια Lord of the Rings.
“Δεν θα επιλέγω, απλά, αν θα είμαι ο Smeagol ή ο Gollum, καθώς ο δεύτερος σαν οντότητα δεν είναι και τόσο «εύκολος». Κάθε προσωπικότητα δέχεται επίθεση από την άλλη, κάθε μία πρέπει να αμυνθεί ενάντια της άλλης”, λέει ο game designer Martin Wilkes, γεμίζοντας μας ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον για αυτόν τον μηχανισμό. “Θα έρθετε αντιμέτωποι με δύο, ίσως και τρείς ή τέσσερις διαμάχες των προσωπικοτήτων σε κάθε κεφάλαιο του παιχνιδιού, οι οποίες θα οδηγούν σε μία καθοριστική απόφαση. Και σε περίπτωση που έχετε υποστηρίξει τον Gollum σε όλο το παιχνίδι, για παράδειγμα, θα είναι πολύ πιο δύσκολο να διαλέξετε τον Smeagol στο τέλος”, συμπληρώνει.
Τέλος, ο CEO Carsten Fichtelmann ανέφερε πως η Daedalic έχει υπογράψει ένα μακροχρόνιο συμβόλαιο, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία πρόκειται να ασχοληθεί με δύο ή και τρείς τίτλους που θα λαμβάνουν χώρα στο σύμπαν της Μέσης Γης. “Πιθανόν, αυτό σημαίνει πως ο ένας από αυτούς δεν θα είναι το Gollum 2, δεν βγάζει νόημα αυτό. Θα μπορούσε να αφορά κάποιον άλλο χαρακτήρα, αλλά θα έχει κατά πάσα πιθανότητα άμεση σχέση με αυτό που προσπαθούμε να καταφέρουμε μέσω του Gollum”.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity