Όπως τονίζει το ρεπορτάζ, ο επικεφαλής του studio Adam Badowski, έστειλε ένα mail στους εργαζόμενους, αναφέροντας τι θα ισχύει από εδώ και πέρα μέχρι να ολοκληρωθεί το development του game. «Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για το τι θα επακολουθήσει αυτής της απόφασης. Ξέρω πως αυτή η εξέλιξη είναι άκρως αντίθετη με αυτά που πιστεύουμε και αυτά που θεωρώ εγώ σωστά - οι διευρυμένες υπερωρίες δεν είναι η ιδανική λύση. Ωστόσο εξετάσαμε όλα τα ενδεχόμενα και ήταν η μοναδική λύση», σημείωσε χαρακτηριστικά. Εργαζόμενος της CD Projekt RED μίλησε πάντως (ανώνυμα) στο Bloomberg και σημείωσε πως κάποιοι υπάλληλοι εργάζονται σε τέτοιο καθεστώς για πάνω από ένα χρόνο ήδη.
Διαβάστε την ανάλυση του προβλήματος της βιομηχανίας με το crunch στην ανάλυση του Ηλία Παππά και της στήλης «Ορυχείο», εδώ.
Ιδιαίτερα, και μέσο covid να δουλεύουν εργαζόμενοι 6ήμερα, είναι τραγικό. Όλοι έχουμε υποστεί το ψυχολογικό βάρος όλης αυτής της κατάστασης με τον ιο, και το να σου στερούν ακόμη μια μέρα απο την εβδομάδα σου και να σε αναγκάζουν να δουλέψεις, μόνο θετικά δεν μπορεί να δουλέψει. Ελπίζω να είναι πολύ σύντομο το διάστημα που θα χρειαστούν να δουλέψουν, για να μην καούν οι άνθρωποι. Προσωπικά έχω να πάρω άδεια από τον Φεβρουάριο, το καλοκαίρι δεν πήγα πουθενά σεβόμενος την κατάσταση, και νοιώθω ότι έχω ψιλο καεί.
Όντας και εγώ developer, μπορώ να πω ότι δυστυχώς η υπερωριακή απασχόληση στον χώρο, είναι όχι απλά σύνηθες φαινόμενο αλλά σχεδόν καθημερινό για την πλοιοψηφία των developers και έχει πάρει γιγαντιαίες μάλιστα διαστάσεις στην κορονο-εποχή. Μπορεί το διάστημα να είναι σύντομο (και μακάρι) αλλά θα επαναληφθεί ξανά και ξανά και ... ξανά στο επόμενο/επόμενα projects.
Δεν το αλλάζουν σε Cybercrunch να είναι και πιο αντιπροσωπευτικό;