Κατά μέσο όρο, οι streamers του Facebook Gaming έκαναν 63% περισσότερες ώρες streaming σε σχέση με το 2018, κάτι που σίγουρα βοήθησε ιδιαίτερα. Το Twitch διατηρεί μέχρι και σήμερα τα σκήπτρα και παρά το γεγονός ότι οι ώρες μετάδοσης για το 2019 ανέβηκαν από τις 715,6 εκ. στις 728 εκ., τα μερίδια αγοράς του έπεσαν από το 67,1% στο 61%. Το YouTube Gaming είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα game streaming με μερίδιο αγοράς που έφτασε στα τέλη του 2019 το 27,9% και άνοδο 30 εκατομμυρίων ωρών σε σχέση με το 2018. Το Mixer δεν κατάφερε να αλλάξει ιδιαίτερα τα στατιστικά του, αφού από το 2% του 2018 έφτασε στο 2,6% του 2019, με τις ώρες παρακολούθησης να αυξάνονται από τα 24,4 εκ. στα 31,1 εκ.
Κατά μέσο όρο, οι streamers του Facebook Gaming έκαναν 63% περισσότερες ώρες streaming σε σχέση με το 2018, κάτι που σίγουρα βοήθησε ιδιαίτερα. Το Twitch διατηρεί μέχρι και σήμερα τα σκήπτρα και παρά το γεγονός ότι οι ώρες μετάδοσης για το 2019 ανέβηκαν από τις 715,6 εκ. στις 728 εκ., τα μερίδια αγοράς του έπεσαν από το 67,1% στο 61%. Το YouTube Gaming είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα game streaming με μερίδιο αγοράς που έφτασε στα τέλη του 2019 το 27,9% και άνοδο 30 εκατομμυρίων ωρών σε σχέση με το 2018. Το Mixer δεν κατάφερε να αλλάξει ιδιαίτερα τα στατιστικά του, αφού από το 2% του 2018 έφτασε στο 2,6% του 2019, με τις ώρες παρακολούθησης να αυξάνονται από τα 24,4 εκ. στα 31,1 εκ.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 10/01/20
To Facebook έχει δώσει χώρο στο streaming και η πλατφόρμα Facebook Gaming δείχνει να σημειώνει πλέον μεγάλη ανάπτυξη.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity