Ακόμη, ο Frank Tzeng ανέλαβε το sculpting και το texturing για το πρόσωπο και τα χέρια του Drake, ενώ ο Colin Thomas έκανε το modeling και το texturing των ρούχων. Αξίζει να σημειωθεί, ότι πρόκειται για work-in-progress υλικό, αλλά όπως και να ‘χει πρόκειται για εντυπωσιακές εικόνες, χωρίς να έχουν υποστεί καμία συμπίεση. Το σχετικό υλικό ακολουθεί στη συνέχεια του άρθρου, ενώ μπορείτε να δείτε τα screenshots σε πλήρη ανάλυση στον ακόλουθο σύνδεσμο.
Ακόμη, ο Frank Tzeng ανέλαβε το sculpting και το texturing για το πρόσωπο και τα χέρια του Drake, ενώ ο Colin Thomas έκανε το modeling και το texturing των ρούχων. Αξίζει να σημειωθεί, ότι πρόκειται για work-in-progress υλικό, αλλά όπως και να ‘χει πρόκειται για εντυπωσιακές εικόνες, χωρίς να έχουν υποστεί καμία συμπίεση. Το σχετικό υλικό ακολουθεί στη συνέχεια του άρθρου, ενώ μπορείτε να δείτε τα screenshots σε πλήρη ανάλυση στον ακόλουθο σύνδεσμο.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Naughty Dog
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Sony (SIE)
ΔΙΑΝΟΜΗ
Sony
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- pegi 18+
-
10
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- από
-
- 16/12/14
-
PS4
Η Shading Artist της Naughty Dog Yibing Jiang έδωσε στη δημοσιότητα μία σειρά από direct feed screenshots του Nathan Drake από τον επερχόμενο τίτλο Uncharted 4: A Thief’s End.
δεν εχουνε αντιπαλο εκει στην naughty dog!!!respect
Φοβερο..Με κανει να αναρωτιεμαι,αν στο PS4 εχουμε τετοια αποτελεσματα,τι παραπανω να περιμενουμε σε λιγα χρονια,ποσο ποιο πολυ θα εξελιχθει η τεχνολογια?Τροφη για σκεψη
Καλά οι τυπάδες έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά...Μπράβο τους!!!
Ωραιο,αλλα στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο..
τα σπαει απλα!!!
Φοβερο, αλλα μετα το φιασκο του WatchDogs να ειμαστε λιγο συγκρατημενοι..
Ενταξει δεν υπαρχει απλα....
Νομίζω πρέπει επιτέλους να ξεφύγουμε από όλη αυτή τη λογική του ενδοετερειακού hype και του εύκολου εντυπωσιασμού μέσω των γραφικών, η οποία τα τελευταία 2 χρόνια προωθείται ολοένα και περισσότερο πριν από μια μεγάλη κυκλοφορία, γιατί μόνο κακό κάνει στα «μεγάλα» παιχνίδια και στο συγκεκριμένο franchise, δημιουργώντας μη-ρεαλιστικές προσδοκίες. Είδαμε όλοι πιστεύω ότι το Uncharted 4 είναι ακριβώς όπως και τα προηγούμενα, απλώς με βελτιωμένους όλους τους τομείς που σχετίζονται άμεσα με τα production values (άρα, το χρήμα).
Είναι γνωστό ότι σε μεγάλο βαθμό το selling point της σειράς στηρίχθηκε στα γραφικά και πως το design των επιπέδων είναι τέτοιο ώστε να προβάλλεται κυρίως ο οπτικός τομέας και το art design (μέσω συγκεκριμένων κινηματογραφικών λήψεων, γραμμικού σχεδιασμού, στοχευμένου φωτισμού κ.ο.κ.) και δεν νομίζω ότι χρειάζονται για ...4η φορά τέτοιες προσπάθειες επιβεβαίωσης. Είναι περιττό hype που έχουν ως σκοπό μόνο τις προπαραγγελίες. Καλό λοιπόν είναι από εδώ και πέρα να τα βλέπουμε όλα αυτά αρκετά καχύποπτα και να μας απασχολεί περισσότερο αν αυτός ο οπτικός τομέας είναι απλώς ένα ακόμη «συν» σε ένα σύνολο καλών μηχανισμών ή αν απλά συνεχίζει να υπάρχει ώστε πίσω από τα production values να καλυφθούν άλλες αδυναμίες.
@Vaggos1983 you know kojima productions? FOX engine?
Καταλαβαίνεις βέβαια πως η αριθμητική αύξηση της δυσκολίας σε ένα παιχνίδι όπως το Uncharted είναι εντελώς ανούσια υπόθεση. Είναι άλλος ο σκοπός του παιχνιδιού και δεν πιστεύω ότι παίζει κανείς φανατικά Uncharted για το shooting μέρος του. Είναι πανεύκολο για οποιοδήποτε παιχνίδι να γίνει αριθμητικά άδικο (τεράστια αύξηση του damage πχ). Το δύσκολο είναι -μιας που αναφέρεις τα souls- ο βαθμός δυσκολίας να ενσωματωθεί στο σχεδιασμό του παιχνιδιού (animations, level design -περίπτωση souls) ή ακόμη και να αλλάξει το gameplay στυλ του παίκτη (χρήση άλλων όπλων, άλλων τακτικών -Halo).
Το ανέβασμα της δυσκολίας στο Uncharted δεν αλλάζει καθόλου το ίδιο το παιχνίδι -απλά καθυστερεί ακόμη περισσότερο τον παίκτη, ο οποίος θα εκμεταλλευτεί ακόμη περισσότερο το covering σύστημα. Στην ουσία ο μεγαλύτερος βαθμός δυσκολίας στα Uncharted κάνει ακόμη χειρότερο το παιχνίδι αφού αυξάνει ακόμη περισσότερο τη διάρκεια εκείνων των σημείων του campaign, τα οποία -έτσι και αλλιώς- έχουν τον ρόλο των γεμισμάτων.
Multiplayer των Uncharted 2/3 έχω παίξει και ήταν απλά κακό σε όλους τους τομείς. Όσοι έχουν πάνω από 1000 ώρες ας έρθουν να μας πείσουν για την αξία του multiplayer των Uncharted.
Απορω πως μπορεί κάποιοι να αμφισβητείτε την ND και μια σειρά θρυλο πλέον όπως το Uncharted? Και μάλιστα να το συγκρίνετε με παιχνίδια όπως το WDogs...δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να μην είναι το 4 ακόμα μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ επιτυχία.
@commenter +1 σε όσα έγραψες.
dexter1810 δεν ειμαι χτεσινος φιλε μου πολυ καλα ξερω kojima εχω παιξει ολα τα mgs.κατσε να δουμε κ το phantom pain δειχνει υποσχομενο κ το περιμενω πως κ πως.
το ground zeroes δεν το εχω παιξει ουτε εχω δει κ δεν εχω αποψη.
η naughty dog εχει αποδειξει οτι ειναι σοβαρο στουντιο κ δουλευει με πολυ μερακι οχι μονο στα γραφικα αλλα γενικοτερα στο συνολο ενος παιχνιδιου.