Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- από Βασίλης Γεωργακόπουλος
-
- 17/02/16
Τον επόμενο μήνα αναμένεται η εκκίνηση του Nintendo Account από τη Nintendo και ήδη ξεκίνησε η διαδικασία “συλλογής” usernames.
H αληθεια είναι ότι δεν καταλαβαίνω τη διαφορά έχει το Nintendo Account από το Nintendo Network ID !!
Ουσιαστικά ενσωματώνει σύστημα επιβράβευσης στο ίδιο το account (ως αντικατάσταση του Club Nintendo) που θα λειτουργεί και σε περισσότερες χώρες και με περισσότερη “ευκολία”, θα παίζει κάποια υποστήριξη μέσω cloud ώστε να μπορείς να χρησιμοποιείς το account και εκτός κονσολών της Nintendo και άλλες μικρές ή μικρότερες ευκολίες για το χρήστη (αυτόματη εκκίνηση downloads μετά από αγορά περιεχομένου κ.λπ.). Στην ουσία είναι ένα μεγάλο βήμα για εκσυγχρονισμό του όλου συστήματος από τη Nintendo που η αλήθεια είναι πως έχει μείνει πίσω. Μπορείς να δεις στα παρακάτω περισσότερο info.
http://www.enternity.gr/Article/Games/News/Nintendo-Account-%CE%9D%CE%AD%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82/33718.html
http://www.enternity.gr/Article/Games/News/%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CE%BB%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-My-Nintendo,-Miitomo/35260.html
Ίσως γιατί στην Ελλάδα θα ανακοινωθεί το Μάρτιο και ο νέος αντιπρόσωπος; Λέω εγώ...
@toymaker μακαρι...
Δεν μπορει να σχετιζεται ο αντιπροσωπος με αυτο. Καμια σχεση δεν εχει η υπαρξη του ενος με τη λειτουργια της υπηρεσιας. Ισα ισα που η Nintendo θα επρεπε να δειχνει οτι μπορει να υποστηριξει τον Ελληνα καταναλωτη, ακομη και στη δυσκολη φαση που περναει χωρις αντιπροσωπο στην Ελλαδα.
Μια ερώτηση, εξακολουθεί να υφίσταται το θέμα με το profile και τις digital αγορές? Δλδ αν σου χαλάσει η κονσόλα για τις Digital αγορές σου πρέπει να επικοινωνήσεις με τη nintendo για να μπορέσεις να κατεβάσεις τα παιχνίδια που έχεις αγόρασες?
@diver_gr
Νομίζω πως δεν υπάρχει σαφής απάντηση για αυτό έως τώρα. Αλλά φυσιολογικά, εφ όλα γίνονται και για την καλύτερη εξυπηρέτηση-εμπειρία του χρήστη, όλα θα πρέπει να είναι όπως σε κάθε άλλη αντίστοιχη υπηρεσία. Απλό sign in σε νέα κονσόλα και κατέβασμα των πάντων από την αρχή χωρίς να μπλέξεις με την ίδια την εταιρία.