Συγκεκριμένα, η Claire Murdoch σε έκθεση της αναφέρει πως “καμία εταιρεία δεν πρέπει να οδηγεί τα παιδιά στον εθισμό μαθαίνοντας τα να τζογάρουν στο περιεχόμενο των loot boxes. Καμία εταιρία δεν πρέπει να πουλάει στα παιδιά παιχνίδια με loot boxes έχοντας σαν παραγοντάς τους την τύχη. Οπότε τέτοιες πωλήσεις πρέπει να σταματήσουν.”
Στα λόγια της διευθύντριας ήρθε να απαντήσει η UKIE, η εταιρεία που εκπροσωπεί το Ηνωμένο Βασίλειο στην παγκόσμια αγορά του gaming. Στην δήλωση της, η UKIE αναγνώρισε το παράπονο της αναφοράς αλλά εξήγησε πως οι γονείς και οι κηδεμόνες μπορούν να βάλουν ένα όριο στο ποσό που ξοδεύεται χρησιμοποιώντας τα parent controls.
Τι ακριβώς ανέφερε η UKIE: “Η βιομηχανία των παιχνιδιών παίρνει πολύ σοβαρά την υπευθυνότητα της απέναντι στην κοινότητα και αναγνωρίζει ότι κάποια άτομα έχουν τις αμφιβολίες τους. Για αυτό το λόγο στις 10 Ιανουαρίου κυκλοφορήσαμε το πρόγραμμα Get Smart About PLAY για να βοηθήσει τους γονείς και κηδεμόνες στην διαχείριση των online παιχνιδιών. Το πρόγραμμα μας ήδη φανερώνει πως οι γονείς μπορούν εύκολα να διαχειριστούν, να οριοθετήσουν ή να απενεργοποιήσουν την κατανάλωση μέσω των family controls.
Η βιομηχανία ήδη έχει πάρει μέτρα ώστε να ενημερώνει τον καταναλωτή για τις επιλογές αγοράς καθώς και για τα loot boxes. Τέλος, νέες πολιτικές πλατφόρμας θα τεθούν σε εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2020 όπου η προαιρετική αγόρα loot boxes θα αναφέρει την σπανιότητα και την πιθανότητα απόκτησης τυχαίων εικονικών αγαθών. Κάποιες εταιρείες εθελοντικά έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζουν αυτή την πολιτική. Επιπλέον, η κυβέρνηση θα κάνει αναθεώρηση στον νόμο πέρι τζόγου στην οποία τα loot boxes θα πάρουν μέρος. Περιμένουμε να δουλέψουμε με την κυβέρνηση σε αυτό το κομμάτι.”
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity