Ίσως, η επιτυχία του The Witcher 3 και του Skyrim να οδήγησε την EA σε αυτήν της την απόφαση, όμως παιχνίδια όπως τα Resident Evil 7, Nioh, Persona 5, Nier και ακόμα τόσα άλλα που ήταν "γραμμικά", λόγω του ότι έγινε εξαιρετική δουλειά από την εκάστοτε ομάδα ανάπτυξης, οι παίκτες τα τίμησαν δεόντως. Μήπως τελικά το σκεπτικό της EA είναι λάθος; Μήπως είναι ακόμα μια απλή δικαιολογία για να κατευνάσει τα πνεύματα, που τον τελευταίο καιρό έχουν ξεσηκωθεί εναντίον της; Ο καιρός θα δείξει.
Ίσως, η επιτυχία του The Witcher 3 και του Skyrim να οδήγησε την EA σε αυτήν της την απόφαση, όμως παιχνίδια όπως τα Resident Evil 7, Nioh, Persona 5, Nier και ακόμα τόσα άλλα που ήταν "γραμμικά", λόγω του ότι έγινε εξαιρετική δουλειά από την εκάστοτε ομάδα ανάπτυξης, οι παίκτες τα τίμησαν δεόντως. Μήπως τελικά το σκεπτικό της EA είναι λάθος; Μήπως είναι ακόμα μια απλή δικαιολογία για να κατευνάσει τα πνεύματα, που τον τελευταίο καιρό έχουν ξεσηκωθεί εναντίον της; Ο καιρός θα δείξει.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- από
-
- 29/11/17
Η ΕΑ αποφάσισε να μιλήσει ξανά για το κλείσιμο της Visceral Games και του παιχνιδιού που ετοίμαζε με θεματολογία Star Wars.
Θα τρελαινόμουνα να παίξω στην 8η γενιά Star Wars single player παιχνίδι που να μην είναι open world. Η λογίκη των missions με κουράζει, ξέρεις πόσο περίπου θα κρατήσει το κάθε mission και έχεις ήρεμια στα ενδιάμεσα. Χάνεται σε μεγάλο βαθμό το απρόβλεπτο.
Το έχει χάσει η ΕΑ πραγματικά.. Δηλαδή το Uncharted δεν το παίζει πια ο κόσμος αφού είναι γραμμικό.. Που τα βρίσκουν ρε φίλε..
Κρίμα σε όσον κόσμο απολυθεί. Αυτό είναι το πιο δυσάρεστο νέο στα μάτια μου.
Ζήτησε η ΕΑ να βάλουν micro transactions και h Viceral δεν δέχτηκε. TI OXI?