Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δύσκολα στα 60fps το Uncharted 4

Οι Bruce Straley και Neil Druckmann της Naughty Dog μίλησαν στο τελευταίο podcast του Game Informer και μίλησαν για το Uncharted 4, αλλά και το πόσο δύσκολο είναι να φτάσει ο τίτλος στα 60fps. Ξεκινώντας τη συζήτηση για το νέο πόνημα της εταιρεία σημείωσαν ότι από οπτικές πλευράς, ο τίτλος δείχνει εξαιρετικός. Τόνισαν πως προβλήματα που υπήρχαν στη διαδικασία του game development δεν υφίστανται πλέον, ωστόσο ο Druckmann σημείωσε χαρακτηριστικά σε κάποια φάση πως «υπάρχουν πάντα περιορισμένα resources». Κάπου εκεί ξεκίνησε η κουβέντα για τις νέες δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο developer μέχρι στιγμής και σε ερώτηση του πόσο δύσκολο θα ήταν να δούμε 60 καρέ το δευτερόλεπτο στο Uncharted 4, η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: «Πραγματικά πολύ δύσκολο. Είναι δύσκολο για οποιοδήποτε game. Ήταν δύσκολο στο The Last of Us Remastered. Ξέρουμε πως πρέπει να δείχνει ο τίτλος στο τέλος και είμαστε εδώ για να πιέσουμε έτσι ώστε ο τίτλος να δείχνει όσο καλύτερος γίνεται, αλλά και να προσφέρει real time cutscenes. Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο».



Όπως ήταν λογικό, η επόμενη ερώτηση που έγινε είναι αν όντως υπάρχει στόχος για τα 60 καρέ στο Uncharted 4, ωστόσο η απάντηση δεν ήταν σαφής. «Δεν ξέρουμε. Ο στόχος για μας είναι να δημιουργήσουμε την καλύτερη εμπειρία. Αυτή τη στιγμή κοιτάμε τα της απεικόνισης. Όταν τελειώσουμε με αυτό το κομμάτι, θα δούμε το θέμα των fps. Παίρνουμε αποφάσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του production. Θα κάνουμε τα πάντα για να δείχνει το game όσο το δυνατόν καλύτερα». Όσον αφορά στο αν το Uncharted 4 θα είναι το τελευταίο μέρος της σειράς, ο Druckmann σημείωσε πως ακόμη τα στελέχη της εταιρείας δεν είναι σε θέση να ξεκαθαρίσει ακόμη την κατάσταση.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
76 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Deathracer2009
    • Εαν σκοπευετε να φτιαξετε ενα οπτικο αριστουργημα τοτε δεν παιζει να το δουμε στα 60fps. Οποτε περιμενουμε την ανακοινωση οτι θα τρεχει στα 30 fps.

    • Raphael
    • Δεν έχω καταλάβει το λόγο που συνέχεια αναφερόμαστε στα 60fps. Από ότι έχω δει εγώ οκ είναι λίγο καλύτερα στο μάτι μα δεν είναι καμιά μεγάλη διαφορά. ;-)

    • xGodKilleRx
    • Έχει τεράστια διαφορά και ειδικά στην ανταπόκριση αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, Raphael.

      Αν δεν φάει downgrade στα γραφικά, 60FPS δεν πιάνει.

    • Koel700
    • @ Ραφαελ .. ο λογος που πολλοι αναφερονται στα 60fps ειναι διοτι τα υψηλος αριθμος fps κανει καλυτερο gameplay..πιο ακριβες...πιο ανταποκριντικο (αν αυτο καν ειναι λεξη)...
      Ο λογος που στο Uncharted τουλαχιστον εγω προσωπικα τους πιστευω οτι δεν θα το κανουν και οχι λογο τεμπελιας ειναι διοτι στα Uncharted ολο το περιβαλλον κινητε και καταστρεφετε..τα λεγομενα set pieces...ξενοδοχεια κατεδαφιζονται με εσενα μεσα...τρενα τρεχουν και στριβουν επιρεαζοντας το σιμαδι σου ..βαρκες αναποδογυριζουν ενω μεσα γινετε τις ποπης ...κτλ κτλ.....και το ps4 μεχρι στιγμης τουλαχιστον ειναι αδυνατο να κανει κατι τετοιο στα 60fps...Αν το παιχνιδι ειναι καλο και προσφερει κατι καινουργιο και συναρπαστικα προσωπικα χεστικα αρκει ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ σταθερα οταν βγει στην αγορα...

    • stefoukos
    • ρε παιδια ρε παιδια μην ασχολεισται με αναλυσεις ειπαμε και ξαναειπαμε το βασικο ειναι κατι καινουριο στο gameplay που θα σε κανει να μουρλαθεις καποτε ειχα κολλησει με το shinobi οχι γιατι ειχε γραφικουρες αλλα επειδη ειχε απιαστο gameplay για την εποχη του το uncharted σιγουρα θα ειναι δυνατο τι 30 τι 60

    • kakashi_hatake
    • Άστα να πάνε. Τους ψεύτες. Άλλα λέγανε άλλα δείχνανε και τώρα άλλα θα δώσουν. Δεν πρόκειται να το πάρω. Και έτσι μου έρχεται να βάλω το ps4 στο φούρνο μικροκυμάτων να το καταγράψω σε βίντεο να εκρήγνυται, να το ανεβάσω στο YouTube και με τα λεφτά που θα βγάλω από τα views να αγοράσω ένα xboxone ή pc (ανάλογα τα views).

    • nikolios
    • Το θεμα με τις αναλυσεις και τα fps και η αποψη του καθενος εχει να κανει με το αν εχεις δει την αλλη πλευρα του φραχτη. Αν εχεις μαθει να παιζεις σε μεγαλες αναλυσεις και/η 60 fps ( η καπου κοντα σε αυτο) τοτε απλα δεν μπορεις να παιξεις σε κατι λιγοτερο. Ειδικα οσον αφορα τα fps, καταλαβαινεις τη διαφορα με τη μια.

    • Harkyn
    • Ρε δεν πα να ειναι πανεμορφο, να έχει καλό σενάριο, gameplay, artdesign, αν δεν είναι 60fps τι να το κάνουμε???
      Τα θέλει και ο απαυτουλης μας όμως και εμας...

    • Chased
    • Σίγουρα, τα 60fps είναι καλύτερα από τα 30 και η διαφορά φαίνεται. Είναι αυτό το αμήχανο που βλέπεις και δεν συνηθίζεται με τίποτα γιατί κάθε φορά σου δίνει την αίσθηση ότι βλέπεις αμοντάριστο ντοκιμαντέρ! ΛΟΛ

      Αλλά για να τα πούμε και λίγο πιο σοβαρά, σιγά τη διαφορά στην απόκριση που έχεις με τα 60fps! Άντε και πες ότι κάτι που πρέπει να δεις και να αντιδράσεις πάνω σε αυτό, τρέχει στα 60fps. Αν αυτό εμφανιστεί πάνω στα 45 frames, τότε μιλάμε για 0.75 seconds. Αν τρέχει στα 30, η ίδια πληροφορία θα εμφανιστεί στα 22-23 καρέ και πάλι στο 0.75 του δευτερολέπτου. Μέσος χρόνος αντίδρασης του ανθρώπου είναι τα 0.45 seconds. Οπότε ποια η διαφορά?
      Ή μήπως νομίζετε πως επειδή βλέπεις κάτι στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, η πληροφορία επεξεργάζεται πιο γρήγορα και άρα αν κάτι βγει στα 30 καρέ θα το δεις πιο γρήγορα από ό,τι αν το πρόγραμμα έτρεχε στα 30 καρέ? Γιατί συγνώμη που θα διαλύσω τη φούσκα, αλλά δεν δουλεύει έτσι το θέμα!

    • Geo4ever
    • Κάθε 'άλλο παρά σωστός ο chased και αυτό πολύ απλά μπορεί να το διαπιστώσει ο καθένας με το να δει κάποιο παιχνίδι στα 60 (multi killzone shadwfall/Forza 5) και μετά να δει κάποιο αντίστοιχο στα 30. Η διαφορά είναι εμφανής ειδικά αν παίζεις και πολύ ώρα στα 60 μετά το 30αρι σε χαλάει χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ένα παιχνίδι στα 30 έχει πρόβλημα,κάθε άλλο είναι μία χαρά playable. Οπότε η σωστή ερώτηση είναι μήπως είναι και λίγο μ@@ια των εταιριών που συνεχώς μπουστάρουν τα γραφικά θυσιάζοντας το fps μόνο και μόνο γιατί τα γραφικά είναι καλύτερος κράχτης;;;;;

    • Chased
    • Κάθε άλλο παρά λάθος ο Chased και αυτό πολύ απλά μπορείς να το διαπιστώσεις διαβάζοντας καλύτερα το σχόλιό μου! Το μόνο το οποίο προσφέρουν τα παραπάνω fps είναι ομαλότητα κίνησης.

      Καμία σχέση δεν έχουν με τον χρόνο απόκρισης είτε του παιχνιδιού είτε του παίκτη. Αυτό έγραψα πιο πάνω. Εσύ πήρες την άνεση των 60 fps στο μάτι και την εξίσωσες με την ταχύτερη αντίδραση του παίκτη, κάτι που απέχει πολλά χιλιόμετρα από την αλήθεια.

    • Geo4ever
    • Μέσα από την ομαλότητα της κίνησης προσφέρεται και ορθότερη αντίδραση εξ ορισμού, επαναλαμβάνω ότι όποιος θεωρεί ότι το 60αρι δε βοηθάει παικτικά σε FPS/Racing/Beat em up δεν έχει παρά να το δοκιμάσει μόνος του.

    • Chased
    • Η ίδια πληροφορία θα παρουσιαστεί στον ίδιο χρόνο στην οθόνη είτε το πρόγραμμα τρέχει στα 60 καρέ είτε στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Οπότε δεν αλλάζει απολύτως τίποτα σε αυτό το θέμα.

      Το μόνο που αλλάζει είναι η αίσθηση φυσικότητας και η κούραση των ματιών.

    • Pirederas
    • Επειδή πολλοί (προφανώς PC gamers) λένε για τα 60fps, ξεχνάνε ότι παίζουν με το monitor στο μισό μέτρο και είναι φυσιολογικό να αισθάνονται περισσότερο τέτοιες διαφορές, όπως και το pixel crawl που όντως βγάζει μάτι αν το δεις (οπότε πάλι λένε "δεν μπορώ να παίξω με λιγότερο από 4Χ supersampling").

      Ο κονσολάς όμως παίζει πιο μακρυά, 2-3 μέτρα από την TV του, και έτσι ούτε πειράζουν τόσο πολύ τα 30 fps (εδώ μια ζωή βλέπουμε ταινίες στα 24 Hz με judder σε κινήσεις της κάμερας και κατά τα άλλα δεν τρέχει κάστανο) ούτε το ίδιο ΑΑ χρειάζεται για να υπάρχει μια καλή ποιότητα εικόνας.

      Για το Uncharted 4, ας κάνουν ό,τι πιστεύουν τα παιδιά της ND. Αυτοί ξέρουν καλύτερα.

    • Chased
    • commenter, ό,τι πληροφορία δεν προλαβαίνει να βγει στο ένα καρέ, βγαίνει στο επόμενο. Οπότε, κερδίζεις στην ουσία το 1/60 του δευτερολέπτου. Δεν υπάρχει διαφορά.
      Τώρα εντελώς μπακαλίστικα το λέω, αλλά τεσπα.

    • iankysyrath
    • chased εχεις και δεν εχεις δικιο!η αντανακλαστικη ανταποκριση του ανθρώπου δεν αλλαζει σε σχεση με αυτο που προσλαμβανει σαν οπτικο δεδομενο!ΑΛΛΑ αν το οπτικο δεδομενο αλλάζει και έρχεται με πιο δυσχερη τροπο σε θεμα ανανεωσης και καρέ, τότε στην πράξη η ανθρώπινη αντίδραση είναι αντιδραση για ένα διαφορετικό τελείως βίωμα!αν καταλαβες έχει καλώς!για να στο πω και πιο μπακαλιστικα: "άμα έσυ στην πράξη ΄΄εβλεπες με 30 καρέ το δευτερόλεπτο maximum ή και λιγότερα κι όχι με 60 καρέ σε σχέση π.χ. με μένα και παίζαμε μπουνιές, πιστεύεις οτι οι εγκέφαλοι μας θα είχαν τον ίδιο φόρτο οπτικών πληροφοριών για να εκμεταλευτουν ωστε να αποφύγουν ή να ρίξουν την μπούφλα;;;; IN VITRO εχεις δικιο! IN VIVO απέχεις πολύ!

      άλλο παράδειγμα!Αν ισχύει το επιχείρημα σου τότε και τα 30 καρέ με τη σειρά τους δεν έχουν και μεγάλη διαφορά με τα 15 (αφού πρακτικά δε σε ενδιαφέρει τι βλέπεις, αλλά πως αντιδράς σε αυτό που βλέπεις)! Σε μια τέτοια περίπτωση, όπου τα καρέ φαίνονται ελλειπή ακόμα και στο μάτι της γιαγιάς μου που χει καταρράκτη, θα αντιδρούσες το ίδιο σαν gamer σε ένα παιχνίδι FPS ή action ακομα και σταθερό να ήταν σε framerate απο την αρχη ως το τελος;;

      Νομίζω οτι δε θα ανταποκρινόσουν το ίδιο, διότι αντί τα δάχτυλά σου να γίνουν ένα με το χειριστήριο, θα ξύνουν αντ αυτού το κεφάλι σου, το οποίο θα "βαράει υπερωρίες" στο να επεξεργαστεί και να φανταστεί του πως πρέπει να συμπληρώσει τα αναγκαία καρέ που λείπουν!το ίδιο ισχύει και για τη διαφορά απο τα 30 έως τα 60 fps, απλά δεν είναι ολωνων τα μάτια κι οι εγκέφαλοι έτοιμοι για να το αντιληφθούν τόσο αδρά!

      Προσωπικά, μετά απο ένα 2ωρο smash bros, mariokart και bayonetta2, αν βάλω στα καπάκια ένα A C, μπορώ ευχαρίστως να ξεράσω στη θηκή για τα τηλεκοντρόλ μου του καναπέ!κι αν αυτό δεν είναι αποδειξη κακής (lol) ανταπόκρισης τότε πάω πάσο!

    • Chased
    • Δεν είναι ακριβώς έτσι το πράγμα, φίλε μου iankysyrath.

      Αν υποθετικά παίζαμε μπουνιές και το χέρι σου μετακινούνταν κατά 60cm το δευτερόλεπτο, τότε η διαφορά μας θα ήταν 0.5cm. Και δεν μιλάω για 0.5cm σε κάθε frame, αλλά 0.5cm σε όλη την κίνηση. Οπότε, όχι. Δεν θα είχε διαφορά.

      Η πληροφορία επεξεργάζεται το ίδιο από το σύστημα, είτε έχεις feedback στα 60 καρέ είτε στα 30. Ό,τι είναι να δεις στο 1 δευτερόλεπτο, θα το δεις στο 1 δευτερόλεπτο και στις δύο περιπτώσεις. Απλώς, αν πέρναγαν 60 καρέ μπροστά από το μάτι σου, θα έβλεπες την επίμαχη πληροφορία στα 45 καρέ (0.75s) ενώ αν πέρναγαν 30, θα την έβλεπες στα 22-23 καρέ (πάλι 0.75s). Αν μία πληροφορία φαίνεται στα 45 καρέ όταν το πρόγραμμα τρέχει στα 60, αυτό δεν σημαίνει ότι αν το πρόγραμμα έτρεχε στα 30, θα την έδειχνε μετά από 45 καρέ, δηλαδή στο 1.5 seconds!

      Τώρα, όσο αφορά το θέμα με τα 30 και τα 15 καρέ, κάνεις ένα λάθος βασικό. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος χρειάζεται ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 24 διαφορετικές εικόνες ανά δευτερόλεπτο, για να αντιληφθεί την κίνηση, αλλιώς οι διαφορές των εικόνων καταγράφονται στον εγκέφαλο και αυτός τις καταλαβαίνεις σαν slideshow. Οπότε όχι, στα 15 καρέ θα άλλαζε όλη η εμπειρία λόγω αντίληψης. Στα 24 όμως, δεν θα υπήρχε πρόβλημα (κατά μέσο όρο, γιατί κάποιοι εγκέφαλοι καταλαβαίνουν τις εικόνες ακόμα και στα 24 καρέ).

    • Chased
    • * αντί για "οι διαφορές των εικόνων καταγράφονται, ήθελα να γράψω "η καθυστέρηση στην αλλαγή των εικόνων καταγράφεται"

    • ZX_Peter
    • 'Ήμαρτον με τα 60fps και τα φάουλ που βλέπουν συνεχώς ορισμένοι.
      Έχετε κουράσει πια με την γκρίνια.
      .
      Ας μην το αγοράσετε αν δεν σας αρέσουν τα 30fps!
      Να μην αγοράσετε και κανένα άλλο παιχνίδι που τρέχει στα 30fps!
      Να δούμε τι θα παίζετε στο τέλος.

      Εμείς που είμαστε φαν της σειράς θα το αγοράσουμε είτε είναι στα 60 είτε είναι στα 30!

    • Chased
    • Το tickrate και το lag δεν έχει σχέση με τα καρέ. Αυτά τα δύο είναι η διαφωνία μεταξύ τριών πηγών. Δηλαδή ο ένας βλέπει τον παίκτη να είναι στο σημείο Α, ο άλλος είναι στο σημείο Γ και ο server τον βλέπει στο σημείο Β. Και μιλάμε μόνο για τον ένα παίκτη. Άμα λάβουμε υπόψιν και την πορεία της κάθε σφαίρας και την κίνηση και του άλλου παίκτη, τότε μάμησέ τα!
      Αυτά όμως δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το frame rate. Αυτός που έχει 100ms lag θα βλέπει τα ίδια πράγματα, είτε στα 30 είτε στα 60 καρέ. Δεν αλλάζει αυτό.

      Το game mode δεν έχει να κάνει με τα καρέ, αλλά με την καθυστέρηση της προβολής της εικόνας σε σχέση με το πότε δημιουργήθηκε η πληροφορία. Για παράδειγμα, αν εσύ περιστρέφεις το στόχο του χαρακτήρα σου σε ADS για μία απόσταση που χρειάζεται 1 δευτερόλεπτο αυτής της κίνησης, τότε η κονσόλα θα σου λέει ότι έφτασες στο 1 δευτερόλεπτο, αλλά η τηλεόραση θα στο δείξει μετά από 2 δευτερόλεπτα. Κι επειδή εσύ αντιδράς με βάση την τηλεόραση, θα στρίβεις για δύο δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει ότι μόλις σταματήσεις την κίνηση,ο χαρακτήρας σου θα συνεχίσει να στρίβει για ακόμα ένα δευτερόλεπτο, με αποτέλεσμα να χάσει το στόχο, αφού ο επεξεργαστής της πληροφορίας βλέπει 2s κίνηση, όμως εσύ λόγω της καθυστέρησης (καθυστερεί ακόμα και η αρχή του στριψίματος του στόχου) θεωρείς ότι έκανες 1s.
      Αυτό το πράγμα, ουδεμία σχέση έχει με τα καρέ ανά δευτερόλεπτο και φυσικά, οι χρόνοι που έδωσα είναι αυξημένοι σε σχέση με την πραγματικότητα, για να γίνει πιο εύκολα αντιληπτό το παράδειγμα.

    • Scott_Pilgrim
    • 1)Δεν θυμάμαι να μας υποσχέθηκαν ποτέ 60 fps

      2)Δεν ξέρω αν θα πρέπει να γελάσω ή να κλάψω με την είδηση.

      3)Αφήστε το franchise να πεθάνει μετά από αυτό.. Μην το χαντακώσετε επειδή βγάζει λεφτά..

    • Chased
    • Επίσης, commenter, αυτό που έγραψα δεν είναι καθόλου μύθος. 24 χρειάζεται ο εγκέφαλος! Αλλιώς θα είχαμε πρόβλημα στα 30 καρέ τόσα χρόνια, αλλά και στις ταινίες! Σκέψου πρώτα πριν γράψεις!

      Και το συγκεκριμένο, το έκανα και σε πείραμα μικρότερος όταν ήμουν. Κάτω από τα 24 αντιλαμβάνεσαι διακοπές στην κίνηση. Πάνω από 24 όχι.

    • Chased
    • Όχι, commenter, δεν έχουν. Ελάχιστα παιχνίδια έχουν και το motion blur δεν αλλάζει και τίποτα σχετικό με την κίνηση. Μόνο μια αντίληψη εστίασης και ταχύτητας (ανάλογα τον τρόπο χρήσης του) προσφέρει. Άμα ήταν έτσι, θα βλέπαμε τις διαφορές στα αντικείμενα που δεν έχουν motion blur,όπως ο χαρακτήρας, το αυτοκίνητο, ο κοντινός δρόμος, τα όπλα, το reloading κλπ...

    • iankysyrath
    • chased@ εχει λογικη αυτο που λες, στην πραξη ομως δεν ευσταθει!με εκνευριζει ωρες ώρες το μονο που σου αρεσει να αφουγκραζεσαι ειναι η αποψη σου!δε διαβασες προσεκτικα!και ναι τα 24 καρε ειναι το μινιμουμ αποδεκτο οριο ανανεωσης αλληλουχιας εικονων για τον ανθρωπινο εγκεφαλο!το μινιμουμ δεν σημαινει οτι ειναι το ιδιο καλο με το μαξιμουμ,που πιστεψε με απεχει πολυ απο τα 24 καρε!ενας εκπαιδευμενος εγκεφαλος οπως αυτος ενος πιλοτου μαχητικου αεροσκαφους μπορει να φτανει και στα 200 καρε ανανεωσης μετρημενα με μηχανημα, ενω το 80% του πληθυσμου περιπου βλεπουν και αντιλαμβανονται τουλαχιστον 45 με 60 καρε! ο commenter εχει δικιο επισης για το σινεμα!τα 24 καρε υιοθετηθηκαν για τον λογο που αναφερθηκε κι οχι επειδη δεν εχουν να προσφερουν καλυτερη αποδοση τα περισσοτερα καρε!ποσο μαλλον σε ενα μεσο αλληλεπιδρασης!τα καρε της πραγματικης ζωης θα ταν 24αν ισχυαν οσα λες αφου δεν υπαρχει διαφορα αλλα δεν ειναι ετσι και μη μπεις στον κοπο να με πεισεις περαιτερω, διοτι ναι μεν δεν ειμαι πληροφορικαριος αλλα λογοθεραπευτης , παραυτα εχω και ενα ερμο μεταπτυχιακο στις νευροεπιστημες και δε σου γραφω πασαλειμματα απο 5λεπτη αναζητηση στο wikipedia!

    • MBisonGR
    • Οποιος δεν καταλβαινει διαφορα στα 30 και τα 60 fps να βαλει να παιξει μια ωρα Call of duty στο PS3 και μετα να βαλει να παιξει λιγο Killzone.
      Αμεσως θα νιωσει οτι κατι δεν παει καλα με το χειρισμο και τα λοιπα, ε αυτο το κατι ειναι τα 60 fps του CoD απο 30 fps του Killzone.

    • Chased
    • iankysyrath, αυτά που γράφεις ουδέποτε ειπώθηκαν από εμένα. Ό,τι να 'ναι!

      Επίσης, το αφουγκράζομαι το χρησιμοποιείς λανθασμένα, αλλά ΟΚ. Όπως και να έχει, επιμένω σε αυτά που γράφω γιατί είναι τα σωστά. Είτε σας αρέσει είτε όχι. Λίγο με αφορά.

      Εδώ μιλάμε για τους χρόνους αντίδρασης και αν αλλάζει κάτι παικτικά με τα περισσότερα καρέ, πέραν της πιο ομαλής αίσθησης. Αυτά που γράφεις ξεκαθαρίστηκαν πολύ πιο πάνω και κάνεις και λάθος με αυτά που γράφεις. Σου συνιστώ να διαβάζεις πιο προσεκτικά τι λέει ο άλλος και όχι να γράφεις άλλα αντί άλλων.

      Επίσης, ένας φυσιολογικός άνθρωπος βλέπει με πολλά περισσότερα καρέ στην πραγματικότητα και όχι 45-60 όπως γράφεις.

      Όσο για αυτό με τους πιλότους που λες, πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι αυτό που περιγράφεις είναι θέμα ταχύτητας αντίληψης (του μυαλού δηλαδή) και ΟΧΙ των ματιών!

      Μάλλον εσύ έκανες 5λεπτη έρευνα στο wikipedia!

    • Chased
    • MBisonGR, στον χειρισμό δεν θα νιώσει απολύτως τίποτα. Απλώς θα του φανεί πιο αργή η εικόνα. Κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το πότε θα δει μία πληροφορία και πότε θα είναι σε θέση να αντιδράσει. Επίσης, βάλε κάποιον που παίζει σε 30fps, να παίξει σε 60. Πάλι κάτι θα νιώσει... και τί με αυτό!

    • Chased
    • Αυτό θα σου το απαντήσει η ίδια η Nintendo.

      Οι αιτιολογήσεις μπορεί να είναι πάρα πολλές. Ίσως γιατί προσφέρει πιο ομαλή εικόνα και κάθεται καλύτερα στο μάτι.

      Με τη σειρά μου να ρωτήσω κι εγώ κάτι...Γιατί τα 1st party της Nintendo τρέχουν στα 720p? Μήπως επειδή είναι "καλύτερα" από τα 1080p?

    • Chased
    • Όχι commenter, δεν έχει καμία επίδραση στο gameplay. Και το ότι η Nintendo εστιάζει στο gameplay δεν σημαίνει ότι παραμελεί τους άλλους τομείς. Αν ήταν έτσι, θα έκανε χειρότερα τα γραφικά για να τρέχουν τα παιχνίδια σε 120fps.

    • iankysyrath
    • chased δικολαβεις του θανατα!παιξε γαμωτο μου mariokart8 single player και μετα 4player split screen 30fps κι ελα να μου πεις άμα αλλαζει το gameplay!μιλαμε για παντελως άλλο game και gameplay!το bayonetta2 θα χε την ιδια αισθηση αμα ειχε τα μισα frames η το tekken????οι pal version στο snes ηταν το ιδιο με τις αμερικανικες που τρεχαν με μεγαλυτερο ρυθμο ανανεωσης;μη μου δινεις ενα παραδειγμα απο ενα παιχνιδι του 80!τα οπτικα μεσα εξελλισονται, το ιδιο και τα μυαλα!

      που ειναι το λαθος στο : "με εκνευριζει το οτι το μονο που σου αρεσει να αφουγκραζεσαι ειναι η αποψη σου";

    • chris redfield
    • Η λογικη λεει οτι αυτο που λεει ο commenter και καποια αλλα παιδια ειναι σωστο...αλλα στην ουσια δεν εχει αντικτυπο...γιατι για το input lag παιζουν πολλα ρολο...tv/monitor/network/internet...ενα παιχνιδι για να εχει τα πλεονεκτήματα που λενε τα παιδια πρεπει να ειναι παντα σταθερα στα 60fps και που δεν συμβαινει σε κανενα παιχνιδι με οτι hardware και αν εχεις...ειναι πολλοι οι παραμετροι οποτε ενα παιχνιδι που εχει παντα σταθερα 30fps μπορει να εχει καλυτερη αποκριση απο ενα που εχει spikes και εχει variable frame rate...
      Ενα πολυ καλο παράδειγμα ειναι το need for speed rivals...

    • TomTom
    • @ raysod

      " @Scott_Pilgrim

      Το βάζω από το επίσημο ps blog αυτό περί 60 fps αλλά μπορείς να δεις και την παρουσίαση στην Ε3 αν θέλεις...

      http://blog.us.playstation.com/2014/06/09/e3-14-uncharted-4-a-thiefs-end-trailer/

      Ας μην έχουμε μνήμη χρυσόψαρου... :D "


      Στο κείμενο γράφει " We’re targeting 60fps ... " το οποίο με τα δικά μου Αγγλικά σημαίνει ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ στα 60fps.
      Άρα έχει δίκιο ο Scott_Pilgrim που έγραψε ότι δεν μας ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ποτέ 60fps.

      Aς μην παρερμενεύουμε τα πάντα μόνο και μόνο για να πούμε την δήθεν αντικειμενική μας άποψη. :D

      -----

      Όσο αφορά το θέμα έχω πει την δική μου άποψη σε παλαιότερο άρθρο όπότε δεν τα ξαναγράφω.
      Το μόνο που θέλω εγώ είναι να είναι ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ σε ότι fps αποφασίσουν να το βγάλουν.

    • Chased
    • Ρε iankysyrath, νισάφι πια! Τόσα σχόλια μετά και δεν εννοείς να καταλάβεις ότι αυτό που αλλάζει όταν πας από ένα παιχνίδι των 30 σε ένα άλλο των 60 καρέ είναι μόνο η ομαλότητα της εικόνας και ΤΙΠΟΤΑ άλλο!

      Έλεος! Τί αλλάζει δηλαδή στο ΜΚ8? Εκτός του ότι είναι μάπα και στα 60 και στα 30 καρέ, το gameplay και η απόκρισή του είναι η ΙΔΙΑ!

      Έλεος πια με κάθε πικραμένο στα likes/dislikes! Εμ δεν ξέρετε πως δουλεύει το πράγμα, εμ είστε και φανατικοί! Έλεος, απλά!

      Όσο για το λάθος σου, "αφουγκράζομαι" σημαίνει "συγκεντρώνομαι/απομονώνομαι/καταβάλλω προσπάθεια για να ακούσω κάθε πιθανό ήχο". Τώρα το βλέπεις το λάθος?

    • Demolition7
    • Ειναι κοντα τα εκατο σχολια. Συνεχιστε ετσι.Ποπ κορν κανεις;!Ημερτον ρε παιδια 60-30-24 fps το παιχνιδι θα ειναι καλο. Εχοει αποδειξει η ΝD την ποιοτητα της!

    • mysterious
    • Παιδια αυτο το"στοχευω" ειναι κρυφτουλι με τις λεξεις και μου θυμιζει πολιτικαντηδες...αν θελουμε να παιζουμε με τις λεξεις μπορουμε να λεμε με γνωμονα τα 60 fps:στοχος μας ειναι,προσπαθουμε,το παλευουμε και στο τελος σε περιπτωση μη θεμιτου αποτελεσματος να ειμαστε καλυμμενοι.Σωστα;λαθος!

      Σε μια παραμετρο μου θυμιζει το πρωην δημοκρατια της Μακεδονιας...οχι Γιαννης Γιαννακης.Το ονομα ειναι που μενει.Ετσι κι εδω τα 60 fps.Οταν αναφερονται συνεχως μην εχουμε μετα την απαιτηση απο τον κοσμο να μην στραβωνει οταν δεν επιτυγχανονται.

    • Chased
    • Καλά, για τα likes που πήρες Roronoa δεν θα πω πολλά...Απλώς ότι μπήκαν άμεσα, σε χρόνο που δεν προλαβαίνει κάποιος να διαβάσει το link που έδωσες!
      Τώρα σε αυτά που λέει ο κύριος, απλά να αφήσω αυτό εδώ, μέσα από το κείμενό του:

      «This means that the PS3 system menu has a response time of 3/60ths of a second, or 50 ms (milliseconds).
      [...]
      So - all games running at 60 fps should shoot for 3/60ths as an ideal response time. This also means games running at 30 fps should shoot for 6/60ths.»

      Ο τύπος απλά δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα φαίνεται! Η απόκριση των μενού του PS3 είναι στα 3 frames επειδή απεικονίζεται στα 60fps. Αν απεικονιζόταν στα 30, η πρώτη αντίδραση θα γινόταν ανάμεσα στο 1 και το 2 frame, που επειδή διαρκούν περισσότερο, θα φαινόταν πάλι με καθυστέρηση 50ms και όχι στο 3 frame που χρειάζεται διπλάσιο χρόνο. Αχαχαχα! Ό,τι να ΄ναι!

    • Roronoa
    • "Καλά, για τα likes που πήρες Roronoa δεν θα πω πολλά...Απλώς ότι μπήκαν άμεσα, σε χρόνο που δεν προλαβαίνει κάποιος να διαβάσει το link που έδωσες!"

      Ξαναδιαβασε λιγο chased γιατι μαλλον δεν καταλαβες

      Τα παιχνιδια που τρεχαν σε 60 fps ειχαν input περιπου 3-6/60 και αυτα που τρεχαν σε 30 ειχαν 8+/60, δηλαδη διπλασια. Αν το menu ηταν στα 30 frames τοτε μπορει να ειχε αποκριση μεγαλυτερη απο 3/60.

    • Chased
    • Α! Ξέχασα να αφήσω και κάποια άλλα... Από το κείμενό του,πάλι!

      «It's worth noting that while EA's Skate seems like it would be a bit sluggish at 10/60ths, it actually feels quite responsive, in large part due to its use of stick gestures for input, as the movement starts before the gesture is complete, yet the player mentally synchronizes it with the end of the gesture, and so it actually seems very responsive.»

      «Then what about the games where the lag varies? Harry Potter is 10-14 which is bad enough, but Heavenly Sword is an astonishing 7-18. It takes 7/60ths to start an attack, but 18/60ths to start to turn around
      [...]
      It's sad that the programmer made the effort that allowed for a 7/60th response time, but then someone else messed up down the line, making the turn take nearly a third of a second. Halo 3 is another example, with the shooting and moving being 8, but the jumping being 10.»

      Τα παραπάνω είναι απόδειξη ότι για το input lag ευθύνεται καθαρά και μόνο ο προγραμματιστής και είναι ανεξάρτητο από τα fps, αλλιώς δεν θα είχαν διαφορές τα παιχνίδια που τρέχουν στα 60, μεταξύ τους. Ούτε αυτά που τρέχουν στα 30, μεταξύ τους! Ακόμα, δεν βοηθάει την αντικειμενικότητα και την εγκυρότητα του "πειράματος" το γεγονός ότι πήρε διαφορετικά παιχνίδια μεταξύ τους. Για παράδειγμα, ούτε καν πλησίασε να πάρει ένα FIFA να δει πόσος χρόνος περνάει από το πότε πατάς το πλήκτρο μέχρι ο παίκτης να σουτάρει! Εκεί τί θα έλεγε? Μήπως ότι είναι αποτέλεσμα του προγραμματισμού και των animations που τρέχουν? Άρα δεν ευθύνονται σε καμία περίπτωση τα καρέ?

      ΟΥΠΣ! Το γράφει παρακάτω:

      «Developers should verify ALL their response times, as other factors, such as animation, might be creating lag in specific places.»!!!!!!!!!!!


      ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ:

      Ο μέσος χρόνος αντίδρασης του ανθρώπου είναι τα 0.45s, δηλαδή 450ms!!! ΤΕΤΡΑΚΟΣΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑ milliseconds! Και μιλάμε για διαφορές που παίζονται σε 50ms στο μάξιμουμ! Πείτε μου πάλι τί αλλάζει παικτικά???

      ΑΚΡΙΒΩΣ!

    • Chased
    • Roronoa, επαναλαμβάνω πως αυτό είναι θέμα προγραμματισμού και δεν επηρεάζει τις δικές σου αντιδράσεις σαν παίκτης. Ούτε επηρεάζει τον χρόνο που θα δεις κάτι και θα αντιδράσεις σε αυτό, με βάση τα frames per second! Αφορά αποκλειστικά και μόνο τις ρυθμίσεις του developer και το σε ποιο σημείο αισθάνεται σωστό τον χειρισμό! Η ταχύτητα επεξεργασίας μιας πληροφορίας είναι η ίδια. Από τη στιγμή που θα πάρει την πληροφορία το μηχάνημα ότι πάτησες ένα πλήκτρο, θέλει συγκεκριμένο χρόνο να την επεξεργαστεί και να τη στείλει προς απεικόνιση. Αυτό δεν αλλάζει με το πόσα frames θα δεις στην οθόνη! Στα 30, απλώς γίνονται d-r-o-p-p-e-d (φίλτρο λέξεων του enternity) κάποια frames και η GPU δεν τα δημιουργεί καν!
      Αν για παράδειγμα, είχε να δημιουργήσει μία έκρηξη μέσα σε 4 frames όταν έτρεχε στα 60 καρέ και η έκταση της έκρηξης σε κάθε frame μεγάλωνε, τότε στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, απλώς δεν θα δημιουργηθούν τα 2 καρέ και η έκρηξη θα φαίνεται να μεγαλώνει πιο απότομα!
      Το input lag δεν έχει σχέση με τα καρέ που εσύ βλέπεις, ρυθμίζεται κάθε φορά μέσα στο παιχνίδι, ανάλογα και τις απαιτήσεις του.

      ΚΑΜΙΑ απολύτως αλλαγή στο παιχνίδι δεν συμβαίνει σε τόσο λίγο χρόνο. Κανένας στόχος δεν θα φύγει εκτός του στοχάστρου σου στα 50ms και αν έφευγε, δεν θα είχες χρόνο να αντιδράσεις έτσι κι αλλιώς! Τόσο απλό!

      Επίσης, όπως είπε και πιο πάνω ο κύριος αυτός, μέτρησε τον χρόνο με βάση τα frames...

      «So - all games running at 60 fps should shoot for 3/60ths as an ideal response time. This also means games running at 30 fps should shoot for 6/60ths.»

      Πήρε τα frames και τα πολλαπλασίασε επί 2 για να βρει πότε θα έβγαιναν στα 60 καρέ. Φανταστική μέθοδος! ΛΟΛ

      Εκτός του ότι κάθε παιχνίδι είχε διαφορετική απόκριση...

    • Roronoa
    • " Κανένας στόχος δεν θα φύγει εκτός του στοχάστρου σου στα 50ms και αν έφευγε, δεν θα είχες χρόνο να αντιδράσεις έτσι κι αλλιώς! "

      lol

    • Chased
    • Δεν ξέρω τι σου φαίνεται αστείο στην αλήθεια, αλλά φαίνεται πως ξεχνάς και κάτι άλλο. Σε ένα παιχνίδι με καθυστέρηση στον χειρισμό, όλος ο υπόλοιπος κόσμος του παιχνιδιού αντιδράει κι αυτός με την ίδια καθυστέρηση...

      Μεράκι να έχει ο developer και σου κάνει το input lag στα 2 frames και στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο!

      Αλήθεια, όταν κολλάει το παιχνίδι σε κάποια φάση και πέφτει κάτω από 20 καρέ και βλέπεις slideshow, ΓΙΑΤΙ σε κάθε επόμενο καρέ βλέπεις τον χαρακτήρα σου σε σημείο που δεν περίμενες? Μήπως γιατί οι διεργασίες προχωράνε ανεξάρτητα από το τί βλέπεις εσύ? Μήπως γιατί το παιχνίδι συνεχίζει να δέχεται τις εντολές σου από το χειριστήριο, ακόμα και αν πέσουν τα καρέ και κάνει τον χαρακτήρα σου να προχωράει χωρίς εσύ να το βλέπεις γιατί απλώς παρακάμπτονται τα ενδιάμεσα καρέ? Λέω τώρα εγώ!

    • Scott_Pilgrim
    • @raysod λέει "στοχεύουμε τα 60 fps" όχι θα σας δώσουμε το τίτλο στα 60 fps. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Είναι φράση την οποία την ακούμε καθημερινά από όλους τους devs. Έχεις δίκιο, για την μνήμη χρυσόψαρου.. :D

    • iankysyrath
    • η γη είναι τετράγωνη, το gameplay του mariokart ειναι σκατά, ο βαρουφακης θα μας δωσει ρουπίες και ο chased προσπαθει να συγκεντρωθει για να ακουσει αυτά που γραφει και μετα προφανως τα διαβαζει φωναχτα για να μπορεί να είναι κυριολεκτική κι όχι μεταφορική η χρήση του ρήματος "αφουγκράζομαι" !

      Τόσο στενωπή χρήση των ρημάτων εννοιολογικά και γλωσσολογικά θα μπορούσε να κάνει:
      α) άτομο που ανήκει σε ΔΑΦ.
      β) 3τοδεσμίτης της δεκαετίας του '80- '90 που περιμενε να περάσει φιλοσοφική ιωαννινων για να ξεπαρθενιαστεί ΚΑΙ τελικά δεν τα κατάφερε!(να περάσει!για το 2ο ούτε λόγος)
      γ) ...δεν έχω κανονικά σκεφτεί τρίτη περίπτωση, αλλα το αφήνω κενό ωστε να χεις μια 3η επιλογή να αυτοκαταταχτείς, ωστε να μη με παρεξηγήσεις κιόλας!

      Η χρηση μου ήταν άρα -κατα τα λεγόμενα σου- απόλυτα σωστη! Εννοοείται προσπαθείς να ακουσεις αυτα που λές ΓΡΑΠΤΩΣ, γιατι άμα σου ταν εύκολο να τα ακους αυτα που λες ΓΡΑΠΤΩΣ, δε θα έλεγες σε τόσα σεντόνια τα ίδια και τα ίδια, έχοντας κολλήσει στην αποκριση του ανθρώπου! ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ για τα μιλισεκοντ αποκρισης γενικα του ανθρωπου! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ Η ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕΣΕΣ ΑΚΡΕΣ...

      ...αλλά σε ο,τιδηποτε αντιδραει μεσα στον πραγματικο κόσμο!!! κι οχι σε αλληλεπιδραση με 2 ψηφιακα μέσα διαφορετικής οπτικής ποιότητας!

    • NicKardasis
    • Oσοι λένε οτι το framerate δεν παίζει ρόλο είναι βαθιά νυχτωμένοι. Η διαφορά μεταξύ 30 και 60 fps είναι τεράστια, χωρίς να σημάινει οτι στα 30fps δεν μπορείς να παίξεις (σχετικά) ευχάριστα. Προσωπικά (αν και έχει σχέση με το είδος του παιχνιδιού) προτιμώ 60fps με χαμηλότερη ανάλυση παρά το αντίστροφο. Για να μην πολυλογώ όμως, οποιος θέλει να διαβάσει περαιτέρω για το συγκεκριμένο θέμα, έχω αφήσει αρκετά links παρακάτω για να τελειώνει το παραμύθι με τα 24-30fps.

      http://www.overclock.net/a/the-truth-about-fps
      http://www.tomshardware.co.uk/forum/63373-3-60hz-120hz-gaming-computer-noticeable-difference#255378
      http://www.mmo-champion.com/threads/1572225-Mythbusting-quot-Human-eye-cannot-see-beyond-60-FPS-quot

      Και όποιος θέλει και κάτι πιο βαρύ παραθέτω τα εξής (αν και λιγο παλιότερα, ακόμα ισχύουν 100%):

      http://web.cs.wpi.edu/~claypool/papers/fr/fulltext.pdf
      http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.216.7366&rep=rep1&type=pdf
      http://www.cas.mcmaster.ca/~teather/pdfs/Frame_Rate_Latency.pdf
      http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html
      http://amo.net/nt/05-24-01FPS.html

    • iankysyrath
    • το πρωτο pdf ειναι εξαιρετικο και μαλιστα το χα διαβασει πριν χρόνια σε πρωτοτυπο!ΕΥΓΕ που μπηκες στον κόπο να δωσεις τελος στον "κυκλικο πλεονασμό" μας!

    • iankysyrath
    • βασικα μονο αυτο κανε chased εδω στο link http://www.30vs60fps.com/
      κι αμα ισχυριστείς οτι θα έπαιζες και θα ανταποκρινόσουν το ίδιο σαν gamer και στις 2 περιπτώσεις, τότε ειλικρινά πάω πάσο!!!

    • NicKardasis
    • iankysyrath, ευχαριστώ πολύ φίλε. Σχολιάζω σπάνια αλλά πρέπει να τελειώνει κάποια στιγμή αυτό το παραμύθι με τα 24 frames και ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να δεί πανώ απο 30/60 frames κλπ. Η ασχετοσύνη του 99% των gamers πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, έχει καταντήσει κουραστική. Επίσης το να γνωρίζει κάποιος για το framerate δεν έχει σχέση μόνο με τo gaming, αλλα και με monitors, τηλεoράσεις, projectors, κάμερες ακόμα και κινητά/tablets. Η γνώση περι framerate ή Hertz, θα μπορούσε πχ να βοηθήσει κάποιον να κάνει μία καλύτερη αγορά κάμερας ή ενός monitor.
      Είναι ένα σημαντικό θέμα κατ' εμέ και αφορά όλα τα games (άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο).

    • kakashi_hatake
    • Εγώ πάντως στο TLOUR αν δεν κλείδωνα το παιχνίδι στα 30 δε θα μπορούσα να το ολοκληρώσω. Με ζάλιζε μέχρι αηδίας. Λες και είχα μόνιμο ενεργοποιημένο το motion plus στη samsung.

    • Chased
    • Ε ρε γλέντια... Η ασχετοσύνη στο ΜΑΞΙΜΟΥΜ και από iankysyrath και από NicKardasis!

      Συνειδητοποιείς ότι οι σύνδεσμοι που δίνεις αφορούν το οπτικό αποτέλεσμα και όχι το επεξεργαστικό και την ταχύτητα μετάδοσης της πληροφορίας? Ή είσαι ΤΟΣΟ ασχετος πια?
      Εδώ δεν μπόρεσες μέσα από απλά ποστς να καταλάβεις ότι κανένας δεν είπε πως ο άνθρωπος δεν βλέπει πάνω από 30-60 fps και είπες να πετάξεις τη μπαρούφα σου! ΤΟΣΟ άσχετος! Πιο κάτω δεν έχει!

      Όσο για εσένα, iankysyrath, είσαι απλά αχαρακτήριστος! Μιλάμε για το αν αλλάζει κάτι παικτικά κι εσύ γράφεις «ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ για τα μιλισεκοντ αποκρισης γενικα του ανθρωπου! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ Η ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕΣΕΣ ΑΚΡΕΣ...»!

      Και μάλιστα είσαι και τόσο άσχετος που το ακολουθείς με το εξής "θεϊκό" :

      «...αλλά σε ο,τιδηποτε αντιδραει μεσα στον πραγματικο κόσμο!!! κι οχι σε αλληλεπιδραση με 2 ψηφιακα μέσα διαφορετικής οπτικής ποιότητας!»...

      Χαχαχαχαχα! Λες και παίζει ρόλο αν αυτό που βλέπει ο άνθρωπος είναι κάτι ζωντανό ή ψεύτικο, για το πως θα αντιδράσει!

      Συνειδητοποίησε επιτέλους ότι ακόμα και σε αυτό που μου έδωσες (που είναι μια εντελώς ακραία περίπτωση), ο χρόνος τελειώματος της ενέργειας του παίκτη είναι ο ίδιος και ότι στα 30 fps απλώς κόβονται τα ενδιάμεσα καρέ και η κίνηση φαίνεται λιγότερο ομαλή και δεν αλλάζει τίποτα άλλο! Αλλά τί περιμένω? Μιλάω σε κάποιο άσχετο, μάλλον 1 χρόνου, γιατί αλλιώς δεν εξηγείται να χέζεται! Ή μήπως είσαι υπερήλικας και γι' αυτό το παθαίνεις? Όπως και να έχει, επαφή με το συγκεκριμένο θέμα ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ!

    • Chased
    • Εν τω μεταξύ, έκανα τόσες και τόσες ερωτήσεις, κανένας δεν απάντησε! Χαχαχαχαχα! Side-stepping FTW!

    • Tassadar
    • iankysyrath σε μεγάλη φόρμα, επανέρχεται σε επίπεδα του παρελθόντος! :) Ειδικά αυτή η κατά τα 2/3 τριπλέτα κατάταξης ήταν όλα τα λεφτά!
      Κάτσε ρε συ chased, όχι και άσχετος! Έχει και ένα μεταπτυχιακό στις νευροεπιστήμες!!!!!
      Έχω την αίσθηση ότι διαφωνείτε για διαφορετικά πράματα, αλλά τι ξέρω κιεγώ...συνεχείστε!

    • Chased
    • Tassadar κι εγώ την ίδια αίσθηση έχω...Απλώς δεν καταλαβαίνουν τί ακριβώς λέω και πού εστιάζω. Αλλιώς δεν εξηγείται.

      Υ.Γ.: Εντάξει κι εγώ είμαι οφθαλμίατρος, τί πάει να πει αυτό? ;)

    • NicKardasis
    • Πρώτον εγώ δεν σε είπα ούτε άσχετο, ούτε ότι λές μπάρουφες ούτε τίποτα. Δεν το δέχομαι και φυσικά δείχνει το πόσο αμυντικός γίνεσαι μόλις δείς οτί έχεις άδικο. Αλλά και όλο το site να είναι εναντίον σου, είσαι ικανός να ανοίξεις ολόκληρο forum για να μας πείσεις ότι έχεις δίκιο και οτι γνωρίζεις περί του θέματος (όπως και όλα τα θέματα που γράφονται εδώ). Σε έχουμε μάθει τόσα χρόνια και γι'αυτό δεν μπάινω καν στον κόπο να ασχοληθώ.

      Δεύτερον, είμαι 100% σίγουρος οτι δεν έριξες ούτε ματιά στα links που έδωσα αλλά δεν θα σε βάλω με το ζόρι ούτε μπορώ κιόλας. Αν τα διάβασες και μόνο αυτό είχες να πείς, δήθεν για να μου την πείς και να δείχεις πως είμαι άσχετος, πάλι αποδεικνύεις αυτό που είπα παραπάνω.

      Δεν σε ενδιαφέρει να μιλήσεις για τεχνολογία η οτιδήποτε. Σε ενδιαφέρει μόνο να αποδείχεις οτι έχεις δίκιο σε ότι και να πείς (εντελώς εγωιστικά) και προσπαθήσεις να το κάνεις με όποιο δυνατό τροπο, ακόμα και αν έχεις 100% άδικο.

    • apollyon
    • Το optimal πάντως από game development σκοπιά να ξέρετε ότι θεωρείτε το 120, αν επιτευχθεί ποτέ. Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους.

    • Chased
    • @NicKardasis

      "Πρώτον εγώ δεν σε είπα ούτε άσχετο, ούτε ότι λές μπάρουφες ούτε τίποτα. Δεν το δέχομαι και φυσικά δείχνει το πόσο αμυντικός γίνεσαι μόλις δείς οτί έχεις άδικο."

      Α ναι? Για να δούμε τι λέει εδώ το προηγούμενό σου σχόλιο! ""πρέπει να τελειώνει κάποια στιγμή αυτό το παραμύθι με τα 24 frames και ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να δεί πανώ απο 30/60 frames κλπ. Η ασχετοσύνη του 99% των gamers πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, έχει καταντήσει κουραστική."...Ε όχι!!! Χαχαχαχα!


      "Αλλά και όλο το site να είναι εναντίον σου..."

      ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ: ""Η ασχετοσύνη του 99% των gamers πάνω στο συγκεκριμένο θέμα".
      Χαχαχαχαχα! Ξαφνικά άλλαξε το ποσοστό και από 99% άσχετοι στο θέμα έγινε 1% άσχετοι! ΛΟΛ


      "Αν τα διάβασες και μόνο αυτό είχες να πείς, δήθεν για να μου την πείς και να δείχεις πως είμαι άσχετος, πάλι αποδεικνύεις αυτό που είπα παραπάνω."

      Όχι, αποδεικνύει ότι δεν κατάλαβες ΑΚΟΜΑ για τι πράγμα γράφω! Αν έχεις καταλάβει και ακόμα υποστηρίζεις αυτά που υποστηρίζεις, τότε λυπάμαι για τις «γνώσεις» σου!


      @commenter

      Αυτό που θα καταλάβω είναι μια πιο σπαστική και σπασμωδική κίνηση. Παικτικά δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα.

    • kakashi_hatake
    • @commenter όχι ήταν το μόνο που μου το προκάλεσε αυτό. Δε ξέρω αν παίζει και ρόλο η συνήθεια αλλά εγώ δεν μπόρεσα πάνω από μισάωρο και εφόσον υπήρχε η επιλογή του lock το έκανα χωρίς σκέψη. Ίσως αν δεν υπήρχε αυτή η επιλογή να ολοκλήρωνα το παιχνίδι κανονικά. Το ίδιο ακριβώς που ένιωθα πάντως όταν έβλεπα πρώτη φορά 3D ταινία.

    • iankysyrath
    • χαχαχαχαχα···ειλικρινα ευχαριστω το enternity που μας αφηνει να αδειαζουμε τη χοληδοχο κυστη μας με ελευθερια διαλογου!chased εγω κραταω ολα οσα λες και αποκομιζω πραγματα απο την εριδα!αλλωστε πολλες φορες έχω συμφωνησει μαζι σου στο παρελθον!πραγματικα θα χαιρομουν αν τουλαχιστον διαβαζες και εβλεπες τα λινκς κι ας διαφωνουσες εν τελει!tassadar χαιρομαι που σε διασκεδασα!αμα δε εδω μεσα εμπαινε και σχολιαζε κι ενας κουραδας με ματομπουκαλα, μπουκλε λιγδιασμενο μαλλι και κειμενα για games σαν μανιφεστο ψηφιακου διεθνιστη, θα μουν σε καλυτερη φορμα!...ελα να φτασουμε ην κατοσταρα.μπορουμε!

    • alessan
    • Πολυ αναλυση μωρε παιδια για τα 30 και τα 60 fps! Προσωπικα που εχω το Forza 5 και το Horizon 2 που το πρωτο ειναι 1080/60 και το αλλο 1080/30 δεν εχω καταλαβει καμια διαφορα!!!! να ειναι που ειναι racing? λογικα σε fps θα εχει αλλα σε action τριτου προσωπου και τα 30 μια χαρα θα ειναι!

    • chris redfield
    • Δηλαδη ρε παιδια αν εγω παιζω call of duty στα 30fps σε μια crt οθονη και ο άλλος σε μια lcd με 60fps...αυτος με την lcd θα εχει λιγοτερο input lag? LOL...

      Μη τα λετε αυτα ρε παιδια...το input lag δεν εχει καμια σχεση με τα fps...

    • Maxus
    • Oτι και να λεμε στο τελος θα ειναι παιχνιδαρα.
      Και οποιος χαλαστηκε τοσο πολυ να μην παρει το παιχνιδι.
      Δε λεω σωστο να ασχολουμαστε με τον τεχνικό τομεα του παιχνιδιου αλλα οχι και τοσο ρε παιδια,χανουμε την ουσια.

    • aterlakas
    • Aν εχει διαφορα μα τι λετε ολοι φυσικα και υπαρχει διαφορα απο 60 και 30 και στο lag kai στην αισθηση και παντου
      αφου τα 30fps χριαζονται μεγαλυτερο frame time για rendering οποτε....
      διαβαστε
      http://docs.cryengine.com/display/SDKDOC2/Rendering+Performance+Guidelines

    • alex4444
    • Σίγουρα παίζουν ρολο τα καρε σε μια gaming εμπειρία. Χωρις ομως να ειναι απολυτο το αν τα 60 ειναι η καλυτερη επιλογη ντε και καλα.

      Το uncharted δενειναι call of duty, δεν τιμωρει τον παιχτη για τι χιλιοστο αργης ανταποκρισης. Ο Νειθαν δεν πεθαινει με μια σφαιρα. Η βαση σε αυτο το παιχνιδι δεν ειναι η ατλειωτη δραση, αλλα τα jaw ping σκηνικα, η ιστορια και η εξερευνηση μεσα σε ολα. Αν ημουν developer στη naughty dog ασυζητητι θα θυσιαζα τα fps για ολα τα αλλα.

      Το μονο θεμα ειναι οι ψευτικες υποσχεσεις για hype. Αν το ειχε κανει αλλη εταιρεια τετοιο πραωμα θα ειχε γινει πανικος και θα πεφτε μαυρισμα.

    • ZX_Peter
    • Το παιχνίδι πρέπει να ακυρωθεί! Άμεσα!

      Δεν έχει σημασία αν θα έχει φοβερό σενάριο!
      Δεν έχει σημασία αν θα έχει καταπληκτικά γραφικά!
      Δεν έχει σημασία αν θα έχει απίστευτη δράση!

      Σημασία έχει ΜΟΝΟ αν θα τρέχει στα 60fps!!
      Αν ΔΕΝ τρέχει στα 60fps, τότε ΔΕΝ αξίζει!

      Ντροπή στην ND που ΔΕΝ έκανε downgrade στα γραφικά ώστε να απολαύσουμε με κατώτερα σε ποιότητα textures -εφέ και φωτισμούς τα "αδιαπραγμάτευτα" 60fps!

      Άλλωστε ο ΜΟΝΟΣ λόγος που όλοι μας αγοράσαμε, παίξαμε και αγαπήσαμε (αλλά και τιμήθηκαν με δεκάδες βραβεία) τους προηγούμενους τίτλους της σειράς ήταν ΚΥΡΙΩΣ τα 60fps τους!!! :P

      Και μετά αναρωτιόμαστε για την κατάντια της πλειοψηφίας των games.....

      Μακάρι το πρόβλημα των σημερινών games να ήταν τα 60 η 30fps., η τα 720-1080p ......

      Μακάρι να ήταν κι άλλες εταιρείες σαν την ND!

    • Tim of Heavens
    • Ώρες ώρες νιώθω ότι είμαι από άλλο πλανήτη (ευτυχώς) από την στιγμή που διασκεδάζω το ίδιο είτε με καθαρο 60ντάρι είτε και με πτώσεις στα 20 και λιγότερο π.χ. Super Smash Bros και Risen. Υπάρχουν πολλά περισσότερα πράγματα να δεις σε ένα παιχνίδι από ένα απλό αριθμό από frames. Αυτήν την περίοδο ασχολούμαι με την τριλογία του Mass Effect στο Xbox 360 (ξανά). Παρόλο που το πρώτο έχει συχνές πτώσεις του frame rate και βλέπεις ότι ο χαρακτήρας κινείται σπαμωδικά παραμένει διασκεδαστικό ακόμα και αν το 2 ή το 3 είναι πολύ πιο fluid σε αυτό το κομμάτι. Δεν θα χαλαστώ κιόλας.

    • GamingFun
    • Όπως και να είναι, το παιχνίδι που θα κυκλοφορήσει θα είναι καταπληκτικό. Το ιστορικό της Naughty Dog το εχει αποδείξει περίτρανα. Την επιστεύομαι αρκετά. Ελπίζω μόνο η επιτυχία να μην την κάνει αλλαζόνα. Εύχομαι να μην πέσει από την κορυφή. Εύχομαι αν δεν μπορεί να ξεπεράσει τον εαυτό της τουλάχιστον να παραμείνει στην κορυφή (όπου λογικά είναι το πιο δύσκολο έργο).

*