Σύμφωνα με τον Schreiber, το Aliens: Hadleys Hope θα αποτελούσε την υπέρτατη εμπειρία Aliens, συνδυάζοντας αρμονικά τον τρόμο και την δράση. Ως Marines, οι παίκτες θα έπρεπε να δουλέψουν σαν ομάδα για να νικήσουν τη Βασίλισσα και να δραπετεύσουν από τον πλανήτη. Ο κάθε χαρακτήρας θα είχε μοναδικές ικανότητες και θα υπήρχαν διαφορετικά classes, διευρύνοντας με αυτό τον τρόπο τις επιλογές των παικτών.
Από την άλλη πλευρά, ως Aliens, ο κάθε παίκτης θα ξεκινούσε από μία υπόγεια Terraforming εγκατάσταση. Πρώτα, θα έπρεπε να αφήσουν ένα αβγό και στη συνέχεια έναν Facehugger. Ο χειρισμός των Aliens θα γινόταν μέσω του HiveMind, από όπου οι παίκτες θα μπορούσαν να ελέγχουν μία μονάδα κάθε φορά, αλλάζοντας σε μία άλλη κατ’ επιλογή, σε πραγματικό χρόνο. Χειριζόμενοι τους Facehuggers, θα έπρεπε να εντοπίσουν Colonists, ούτως ώστε να δημιουργήσουν Xenomorphs. Όταν ο παίκτης θα δημιουργούσε αρκετά, θα είχε τη δυνατότητα να επιτεθεί και να σκοτώσει τους Marines.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity