Οι πωλήσεις τίτλων VR αυξήθηκαν κατά 32% και αν στο σύνολο υπολογιστεί το Half-Life: Alyx της ίδιας της Valve, τότε θα πρέπει να προστεθεί ένα 39% στο προηγούμενο ποσοστό, οπότε ο σχετικός αριθμός φτάνει το 71%. Αυτά είχαν ως αποτέλεσμα την κατά 30% αύξηση του χρόνου ενασχόλησης με VR games, από 1,7 εκ. χρήστες.
Ενδιαφέρον θα έχουν τα νούμερα σε περίπου ένα χρόνο από τώρα, καθώς η Valve ετοιμάζεται να λανσάρει επίσης το Steam στην Κίνα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity