Σε συνέντευξη που έδωσε στο Did You Know Gaming ο πρώην εργαζόμενος της Nintendo Αμερικής, Jim Wornell, επιβεβαίωσε πως το παιχνίδι είχε ολοκληρωθεί και ήταν έτοιμο να κυκλοφορήσει. Ο Wornell ήταν βοηθός παραγωγού στο project, και όπως δηλώνει είχε γράψει κείμενο, manual και οδηγίες για τη συσκευασία, μαζί με screenshots και έλεγχο και debugging στο τελικό προϊόν. H ομάδα ανάπτυξης συνεργαζόταν με την NCL για σκοπούς marketing και διαφήμισης.
Μάλιστα, το Zero Racers είχε προβληθεί τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 1996 σε συνεχόμενα τεύχη του περιοδικού Nintendo Power, πράγμα που σημαίνει οτι επρόκειτο να κυκλοφορήσει λίγο καιρό πρίν το F-Zero X του Nintendo 64.
Στη σημερινή εποχή, τα πράγματα δεν φαίνονται και πολύ αισιόδοξα για τους fans του F-Zero. Το τελευταίο παιχνίδι της σειράς με τίτλο F-Zero Climax, κυκλοφόρησε στην αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά και μόνο στο Game Boy Advance. Ο Takaya Imamura, art director και character designer των F-Zero και Star Fox έχει αποχωρήσει απο πέρυσι απο τη Nintendo.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity