Όσον αφορά τις βελτιώσεις στον οπτικό τομέα, με μια ματιά στο video του Tom Warren είναι εμφανείς οι διαφορές και σε αυτό παίζουν ρόλο το ray tracing και τα 60 frames-per-second. Όπως φαίνεται υπάρχουν αρκετοί λόγοι προκειμένου να ζήσει κάποιος τη εμπειρία από την αρχή.
This is another example of how we relit the entire game for Marvel's Spider-Man Remastered. pic.twitter.com/WIudoxpOPM
— James Stevenson (@JamesStevenson) November 10, 2020
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity