Σύμφωνα με την FTC, η Machinima δεν θα πρέπει να προχωρήσει στο μέλλον σε ανάλογες «παραπλανητικές συμπεριφορές», ενώ, η εταιρεία, η οποία έχει συμφωνήσει να συμβιβαστεί με την Επιτροπή, υποχρεούται να ελέγχει τους YouTubers για τα βίντεο που δημοσιεύουν 90 μέρες μετά την ανάρτηση τους. Για την ώρα δεν έχει επιβληθεί κάποιο πρόστιμο, ωστόσο ο εκπρόσωπος της Machinima Jay Mayfield δήλωσε ότι αν η εταιρεία παραβεί στο μέλλον την παραπάνω εντολή η αστική ποινή μπορεί να φτάσει μέχρι και τα $16.000. Ο Mayfield σημείωσε επίσης ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που η FTC εκδίδει διάταξη σχετικά με παραπλανητική διαφήμιση από τους δημιουργούς του YouTube. Η Microsoft με ανακοίνωση της αναφέρει μεταξύ άλλων ότι πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά και πως από τότε που ξεκίνησε η διαφημιστική καμπάνια του Xbox One, η εταιρεία τηρεί πολύ αυστηρά τις κατευθυντήριες γραμμές που έχει δώσει η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου.
Η καμπάνια χωριζόταν σε δύο φάσεις, η κάθε μία με συγκεκριμένους κανόνες σχετικά με το τι θα ενσωματώνεται στο βίντεο. Η διαφημιστική καμπάνια περιελάμβανε επίσης καταβολή $1 για κάθε 1.000 views, με ανώτατο όριο των $25.000, για τη δημιουργία βίντεο που θα εκθειάζει το Xbox One και τους τίτλους για την κονσόλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Machinima δημοσίευσε περισσότερα από 300 βίντεο, ως μέρος της καμπάνιας. Η προτεινόμενη συμφωνία της FTC θα παραμείνει ανοικτή για τις επόμενες 30 ημέρες, επιτρέποντας στο κοινό να σχολιάσει την υπόθεση. Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Έρχονται οι Illuminati.