"Είπε ότι ήθελε να παρουσιάσει την αφοσίωση και τον ενθουσιασμό των δημιουργών", σημείωσε ο Kamiya told Famitsu.
Επιπλέον, ο δημιουργός μίλησε για τη διαχείριση της ιστορίας του Bayonetta 2 από πλευράς Nintendo, που παρέμεινε σχεδόν ως είχε, γεγονός που λειτούργησε υπέρ της επιστροφής του στο franchise.
"Ήθελα να επεκτείνω τον κόσμο ακόμα περισσότερο για τους fans και ήθελα να βάλω μια δοκιμασία στον εαυτό μου. Για τον λόγο αυτό ήμουν πραγματικά χαρούμενος που μπορέσαμε να δημιουργήσουμε το τρίτο παιχνίδι. Δεν υπερβάλω, είναι για πάντα υποχρεωμένος στη Nintendo".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity