"Θέλαμε να αναβιώσουμε το Episode Aigis από τα πρώτα προσχέδια του P3R, καθώς πιστεύαμε ότι θα ήταν απαραίτητο να έχουμε το τελικό κομμάτι της ιστορίας αν επαναδημιουργούσαμε το Persona 3. Λόγω διαφόρων συνθηκών, ωστόσο, υπήρχαν πολλές δυσκολίες που έπρεπε να ξεπεραστούν για να γίνει πραγματικότητα το remake, με προκλήσεις από την αρχή του κυρίως project. Ως αποτέλεσμα, έπρεπε να εγκαταλείψουμε το remake του Episode Aegis".
"Ακόμα κι έτσι, βαθιά μέσα μου, δεν μπορούσα απλά να το εγκαταλείψω, οπότε ακόμα και κατά την ανάπτυξη της κύριας ιστορίας συνέχισα να ψάχνω τρόπους για να το υλοποιήσω. Αφού τελικά ανακοινώσαμε το P3R στον κόσμο, λάβαμε πολλά σχόλια από τους θαυμαστές ρωτώντας για την ιστορία που ακολούθησε. Ήταν καθησυχαστικό για εμάς να μοιραζόμαστε τα ίδια συναισθήματα και η υποστήριξη αυτή μας έδωσε την ώθηση να το πραγματοποιήσουμε. Είμαι πραγματικά ευγνώμων".
Η νέα έκδοση του Episode Aigis θα έχει ορισμένες διαφορές, όπως μερικές τροποποιημένες γραμμές διαλόγου, μια "εντελώς νέα πτυχή" στο βασικό dungeon που προσθέτει στοιχεία εξερεύνησης και γενικά ταχύτερο ρυθμό χάρη στις βελτιώσεις από το Reload.
Δυστυχώς, δεν υπάρχουν σχέδια να συμπεριληφθεί η γυναίκα πρωταγωνίστρια από το Persona 3 Portable. Αυτό οφείλεται στο κόστος αλλά και στην επιθυμία να προχωρήσει η ομάδα στο επόμενο project.
"Με πονάει που το λέω αυτό... αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να συμπεριλάβουμε τη γυναίκα πρωταγωνίστρια. Φυσικά σκεφτήκαμε επίσης σχέδια να τη συμπεριλάβουμε, αλλά τα εμπόδια ήταν πολύ υψηλά. Αναμενόταν να έχει μεγάλη περίοδο ανάπτυξης και θα κόστιζε πολλές φορές περισσότερο από το Episode Aegis. Επιπλέον, ως Persona Team, έχουμε αποστολή όχι μόνο να εργαστούμε σε remakes, αλλά και σε "εντελώς νέες δουλειές". Τα μέλη του προσωπικού μας εργάζονται από κοινού για τις μελλοντικές εξελίξεις και εκτιμούμε την κατανόησή σας", συμπλήρωσε ο Wada.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity