"Η Nintendo έχει μια απαίτηση συγκεκριμένης έκδοσης της Unity για τις κυκλοφορίες παιχνιδιών και είμαστε ήδη πίσω από το όριο κατά δύο χρόνια", λέει το στούντιο.
"Πριν από δύο εβδομάδες αυτό δεν θα ήταν πρόβλημα – αναμφίβολα θα υπήρξαν κάποιες δυσκολίες στην αναβάθμιση του BallisticNG σε μια νέα έκδοση της Unity ξανά, αλλά θα μας είχε ωφελήσει μακροπρόθεσμα".
"Μέχρι τη στιγμή που θα έχουμε έτοιμη μια έκδοση του BallisticNG για το Switch, το όριο για τις εκδόσεις της Unity θα ξεπεράσει τις νέες εκδόσεις με τις οποίες η Unity προωθεί τις αλλαγές των TOS τους και επί του παρόντος δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη ότι δεν θα προσπαθήσουν να κάνουν άλλη κίνηση ή ότι δεν θα επιστρέψουν στα αρχικά τους σχέδια κάτω από / πέρα από τους νέους όρους χρήσης".
Η ανασφάλεια αυτή οδήγησε τη Neognosis στην ακύρωση του port.
"Παρά τις προσπάθειες της Unity να επανέλθει μετά την καταστροφική ανακοίνωση του PR, απλώς δεν υπάρχει εμπιστοσύνη και ασφάλεια για να συνεχίσουμε να προχωράμε με νεότερες εκδόσεις των εργαλείων τους στο άμεσο μέλλον".
"Με μεγάλη σύγχιση και απογοήτευση που ανακοινώνουμε την ακύρωση της έκδοσης του Switch".
"Έχουν περάσει αρκετά χρόνια ανάπτυξης για την προετοιμασία του BallisticNG τεχνικά για το port, διατηρώντας παράλληλα τη συνήθη ροή των ενημερώσεων για την έκδοση για PC, οπότε αυτό είναι ένα μεγάλο χτύπημα τόσο για εμάς όσο και για όλους όσους ήταν ενθουσιασμένοι για αυτήν την έκδοση του παιχνιδιού".
"Λυπούμαστε που φτάσεμε εδώ και θα εξετάσουμε τη συνεργασία με την κονσόλα (ή το φημολογούμενο Switch 2) σε ένα μελλοντικό project που δεν θα δεσμεύεται από τη Unity".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity