Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

“Το Wonder Woman έγινε reboot για να μοιάζει με το God of War”, αποκαλύπτει ο Jason Schreier

*
Λέγεται ότι η Monolith Productions πάσχιζε για να προσθέσει το fan-favorite και πατενταρισμένο Nemesis System στο Wonder Woman που ακυρώθηκε. Μιλώντας στο Kinda Funny Games Daily, ο δημοσιογράφους του Bloomberg, Jason Schreier, δήλωσε ότι εκτός από το λουκέτο, η Monolith αντιμετώπισε πολλά προβλήματα κατά την ανάπτυξη του τίτλου.

Υποστηρίζεται επίσης στην πιο πρόσφατη έκδοση του παιχνιδιού δεν υπήρχε το Nemesis System και αντ' αυτού θα ήταν περισσότερο ένα παραδοσιακό action adventure game, παρόμοιο με το God of War.


Μετά την επιτυχία των δύο παιχνιδιών Lord of the Rings, το στούντιο δούλευε πάνω σε ένα νέο IP που θα επέκτεινε την προοδευτική αφήγηση του Nemesis System. «Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι κάπως ξεκάθαρο στους ανθρώπους της Warner Bros ότι αυτό το παιχνίδι δεν επρόκειτο να ολοκληρωθεί, επειδή οι άνθρωποι της Warner Bros δεν ενδιαφέρονται για ένα νέο IP», δήλωσε ο Schreier.

Το 2021, το original IP ακυρώθηκε από την Warner Bros, γεγονός που προκάλεσε την παραίτηση ολόκληρης της ηγετικής ομάδας του studio. Εκείνο το καλοκαίρι, το στούντιο άρχισε να εργάζεται στο Wonder Woman. Το παιχνίδι θα ανακοινωνόταν αργότερα την ίδια χρονιά στα The Game Awards με ένα σύντομο trailer που έδειχνε το μοντέλο της πρωταγωνίστριας.

«Η Warner Bros αποφάσισε ότι δεν ενδιαφέρεται για νέο IP και αποφάσισε ότι (η Monolith) θα δημιουργήσει ένα παιχνίδι Wonder Woman», είπε ο Schreier.

Το παιχνίδι έγινε reboot περίπου στις αρχές του 2024, όταν αντικαταστάθηκαν οι directors και άλλαξε η πορεία της ανάπτυξής του.

«Το κύριο πράγμα που έγινε reboot, φλέρταραν με την ιδέα αυτή η ιδέα ότι η Wonder Woman θα γινόταν φίλη με ανθρώπους, ήταν το Nemesis Systems αντίστροφα, όπου θα γίνονταν σύμμαχοί σας, και αυτό δεν έδενε», πρόσθεσε ο δημοσιογράφος.

«Το έκαναν reboot για να είναι περισσότερο ένα πιο παραδοσιακό παιχνίδι δράσης σε στυλ God of War, όμως τότε ήταν κάπως αργά». 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*