“Τους πρώτους τέσσερις ή πέντε μήνες, το παιχνίδι ήταν κάτι σαν ανοικτού κόσμου εμπνευσμένο από το Bloodborne. Ήταν πλήρως εστιασμένο σε μηχανισμούς melee και μάχες σώμα με σώμα", είπε ο co-game director Anthony Newman.
Η Emilia Schatz, lead game designer, συμπλήρωσε: “Δεν ήταν μόνο οι μάχες melee: εξετάζαμε και τη δομή".
“Το Bloodborne είχε αρκετή ελευθερία χώρου, που μεγάλωνε όσο εξερευνούσες. μου αρέσει το συναίσθημα του να μαθαίνεις τα πάντα για τον κόσμο. Έτσι το παιχνίδι αποκτάει χαρακτήρα. Οπότε αυτό ήταν κάτι που επίσης εξετάζαμε".
Όμως, σύμφωνα με τη Schatz, όσο προχωρούσε η ανάπτυξη, η ομάδα καταλάβαινε ότι η δομή ανοικτού κόσμου δεν ταίριαζε με το σενάριο του παιχνιδιού και αυτή η ιδέα αποσύρθηκε.
“Ξεκινήσαμε να το κάνουμε ότι το δυνατό πιο διαφορετικό από το πρώτο παιχνίδι και στη συνέχεια κάναμε πίσω. Ο ανοικτός κόσμος δεν συνδιαζόταν με την ιστορία που θέλαμε να αφηγηθούμε".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity