Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το The Last of Us: Part ΙΙ προοριζόταν αρχικά για open world game σε στυλ Bloodborne

*
H Naughty Dog αποκάλυψε τα αρχικά πλάνα της για το The Last of Us: Part ΙΙ. Μιλώντας στο ντοκιμαντέρ Grounded II: Making the Last of Us Part II, μέλη της ομάδας ανάπτυξης λένε ότι αρχικός σκοπόες του ήταν το παιχνίδι να είναι όσο το δυνατό πιο διαφορετικό από το πρώτο.

“Τους πρώτους τέσσερις ή πέντε μήνες, το παιχνίδι ήταν κάτι σαν ανοικτού κόσμου εμπνευσμένο από το Bloodborne. Ήταν πλήρως εστιασμένο σε μηχανισμούς melee και μάχες σώμα με σώμα", είπε ο co-game director Anthony Newman.


Η Emilia Schatz, lead game designer, συμπλήρωσε: “Δεν ήταν μόνο οι μάχες melee: εξετάζαμε και τη δομή".

“Το Bloodborne είχε αρκετή ελευθερία χώρου, που μεγάλωνε όσο εξερευνούσες. μου αρέσει το συναίσθημα του να μαθαίνεις τα πάντα για τον κόσμο. Έτσι το παιχνίδι αποκτάει χαρακτήρα. Οπότε αυτό ήταν κάτι που επίσης εξετάζαμε".

Όμως, σύμφωνα με τη Schatz, όσο προχωρούσε η ανάπτυξη, η ομάδα καταλάβαινε ότι η δομή ανοικτού κόσμου δεν ταίριαζε με το σενάριο του παιχνιδιού και αυτή η ιδέα αποσύρθηκε.

“Ξεκινήσαμε να το κάνουμε ότι το δυνατό πιο διαφορετικό από το πρώτο παιχνίδι και στη συνέχεια κάναμε πίσω. Ο ανοικτός κόσμος δεν συνδιαζόταν με την ιστορία που θέλαμε να αφηγηθούμε". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*