«Η ιδέα για το The Last of Us Online ήρθε από τη Naughty Dog και ήθελαν πραγματικά να το προχωρήσουν», δήλωσε ο Yoshida. «Αλλά η Bungie τους εξήγησε τι χρειάζεται για να φτιάξεις live service games και η Naughty Dog συνειδητοποίησε: 'Ουπς, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό! Αν το κάνουμε, δεν μπορούμε να κάνουμε το Intergalactic: The Heretic Prophet». Αυτό ήταν λοιπόν έλλειψη πρόβλεψης».

«Η ιδέα για το The Last of Us Online ήρθε από τη Naughty Dog και ήθελαν πραγματικά να το προχωρήσουν», δήλωσε ο Yoshida. «Αλλά η Bungie τους εξήγησε τι χρειάζεται για να φτιάξεις live service games και η Naughty Dog συνειδητοποίησε: 'Ουπς, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό! Αν το κάνουμε, δεν μπορούμε να κάνουμε το Intergalactic: The Heretic Prophet». Αυτό ήταν λοιπόν έλλειψη πρόβλεψης».
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 19/02
Ο Shuhei Yoshida ήταν ένας από αυτούς που είχαν την τύχη να ασχοληθούν με το The Last of Us Online της Naughty Dog και δηλώνει ότι ήταν υπέροχο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity