Οι πληροφορίες μας έρχεται από το podcast του MinnMax με τον Bruce Nesmith, ο οποίος ήταν ο κύριος σχεδιαστής στο Skyrim, σχεδιαστής συστημάτων στο Starfield και διευθυντής σχεδιασμού στα Bethesda Games Studios.
"Ο Todd (Howard) ήξερε τι ήθελε, τι θέλει, αλλά αυτό είναι αυτό το σύνολο [ιδεών] εδώ, υπάρχει όλο το υπόλοιπο παιχνίδι που δεν έχει καθοριστεί», εξήγησε ο Nesmith. «Και αυτό θα γίνει και θα αποφασιστεί από τους ανθρώπους που είναι εκεί τώρα. Αυτό που πιθανότατα θα προκύψει είναι πράγματα που αναπτύχθηκαν στο Oblivion και στο Skyrim, που θα αναπτυχθούν περαιτέρω στο Elder Scrolls 6".
Αν και ο Nesmith ήταν σίγουρος ότι το σύστημα μαγείας του Skyrim, ειδικά ο τρόπος με τον οποίο ανεβαίνει επίπεδο η μαγεία, θα περάσει στον επόμενο τίτλο καταχώρηση. «Όλο το σύστημα του Skyrim, έπεισα τον Todd να με αφήσει να το ξεκινήσω από το μηδέν», είπε ο Nesmith. «Πιθανότατα θα υπάρχουν κάποια ίχνη του, … όπως η πρόοδος σε αυτό».
Το Starfield έπαιξε με αυτήν την ιδέα σε κάποιο βαθμό με κλιμακωτές προκλήσεις, οπότε αυτό δεν προκαλεί έκπληξη. Ωστόσο, η εξέλιξη δεν ήταν ποτέ το κύριο πρόβλημα με τα κάπως βαρετά ξόρκια του Skyrim, αρά το ότι το καλό σημείο παραμένει, είναι αρκετά ελπιδοφόρο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity