"Μας ρωτούν συχνά για την επιρροή της ταινίας στο παιχνίδι, αλλά δεν μάθαμε τίποτα για το περιεχόμενο της ταινίας κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Νομίζω ότι οι Tezuka-san και Kondo-san ήταν οι μόνοι που γνώριζαν λεπτομέρειες", δήλωσε ο Masanobu. Sato, καλλιτεχνικός διευθυντής στο Wonder.
Ο Takashi Tezuka, παραγωγός του Wonder, πρόσθεσε: "Κατά την ανάπτυξη, δεν ξέραμε πότε θα κυκλοφορούσε η ταινία, αλλά ήμασταν σίγουροι ότι κάποιοι θα αγόραζαν το παιχνίδι επειδή θα έβλεπαν την ταινία. Αυτός είναι ο λόγος που θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι το οποίο δεν θα τους απογοήτευε. Έτσι για αυτό το παιχνίδι, αφιερώσαμε άφθονο προϋπολογισμό και χρόνο για να παρουσιάσουμε τους χαρακτήρες με ακόμη περισσότερη προσοχή και με μεγαλύτερη λεπτομέρεια".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity