«Η αγορά ενός ψηφιακού προϊόντος παρέχει μια άδεια για το προϊόν στο Steam», αναφέρει το μήνυμα, συνοδευόμενο από έναν σύνδεσμο για το Steam’s subscriber αgreement.
Η ενημέρωση αυτή στο Steam έρχεται λίγο μετά την υπογραφή ενός νομοσχεδίου στην Καλιφόρνια, το οποίο απαιτεί από τα ψηφιακά καταστήματα να δηλώνουν ξεκάθαρα όταν τα μέσα που αγοράζονται είναι απλώς άδεια πρόσβασης. Ο νέος νόμος καλύπτει όλα τα ψηφιακά projects, όπως μουσική, ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, ebooks και βιντεοπαιχνίδια.
«Καθώς οι λιανοπωλητές συνεχίζουν να απομακρύνονται από την πώληση φυσικών μέσων, η ανάγκη για προστασία των καταναλωτών κατά την αγορά ψηφιακών μέσων έχει γίνει ολοένα και πιο σημαντική», δήλωσε η βουλευτής της Καλιφόρνιας Jacqui Irwin σε δελτίο Τύπου, σύμφωνα με το The Verge. «Ευχαριστώ τον Κυβερνήτη που υπέγραψε το νομοσχέδιο AB 2426, διασφαλίζοντας ότι η ψευδής και παραπλανητική διαφήμιση από πωλητές ψηφιακών μέσων, που λένε λανθασμένα στους καταναλωτές ότι κατέχουν τις αγορές τους, θα ανήκει στο παρελθόν».
Ο νόμος θα τεθεί σε ισχύ το 2025.
Μέχρι στιγμής, το Steam είναι το μοναδικό ψηφιακό κατάστημα που εμφανίζει αυτή τη δήλωση αποποίησης. Ούτε το Xbox Store, το PlayStation Store, ούτε το Epic Games Store εμφανίζουν την ίδια ειδοποίηση κατά την αγορά ενός παιχνιδιού. Δεν είναι σαφές πότε θα γίνει η ενημέρωση και σε αυτά τα καταστήματα, αλλά αναμένεται να συμβεί στο μέλλον.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity