«Οι developers δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν χορηγούμενες διαφημίσεις ως επιχειρηματικό μοντέλο στο παιχνίδι τους, όπως το να απαιτούν από τους παίκτες να παρακολουθήσουν ή να εμπλακούν με άλλο τρόπο με τη διαφήμιση για να παίξουν, ή να αποκλείουν το gameplay πίσω από τη διαφήμιση», εξηγούν οι κανόνες.
"Αν το επιχειρηματικό μοντέλο του παιχνιδιού σας βασίζεται στη διαφήμιση σε άλλες πλατφόρμες, θα πρέπει να αφαιρέσετε αυτά τα στοιχεία πριν το προτείνετε για έγκριση στο Steam. Ορισμένες επιλογές που θα μπορούσατε να εξετάσετε περιλαμβάνουν τη μετάβαση σε μια «επί πληρωμή εφαρμογή» με εφάπαξ αγορά ή να κάνετε το παιχνίδι σας δωρεάν με προαιρετικές αναβαθμίσεις που πωλούνται μέσω μικροσυναλλαγών ή περιεχομένου που θα μπορούν να κατεβάζουν οι χρήστες (DLC)".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity