Με την αύξηση της δημοφιλίας του καναλιού του PlayStation στο YouTube, είναι πολύ λογικό η Sony να συνεχίσει με το State of Play ως το κύριο μέσο ενημέρωσης του κοινού για τους επερχόμενους τίτλους σε PS4 και PS5, όχι μόνο δικούς της, αλλά και τρίτων εταιρειών. Αυτή η απευθείας επικοινωνία με τους fans, τη γλιτώνει και από σημαντικά έξοδα παρουσίας σε events και μειώνει τη δαπάνη για το marketing.
Με την αύξηση της δημοφιλίας του καναλιού του PlayStation στο YouTube, είναι πολύ λογικό η Sony να συνεχίσει με το State of Play ως το κύριο μέσο ενημέρωσης του κοινού για τους επερχόμενους τίτλους σε PS4 και PS5, όχι μόνο δικούς της, αλλά και τρίτων εταιρειών. Αυτή η απευθείας επικοινωνία με τους fans, τη γλιτώνει και από σημαντικά έξοδα παρουσίας σε events και μειώνει τη δαπάνη για το marketing.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 23/06/22
To πρόσφατο State of Play της Sony, έχει πλέον πάνω από 2,52 εκ. views στο YouTube, περισσότερα από οποιαδήποτε συνέντευξη τύπου της Sony σε Ε3.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity