Η ιστορία του Project U επικεντρώνεται σε μια Γη που έχει καταληφθεί από μηχανές που επιδιώκουν να μετατρέψουν σε μηχανές κάθε μορφή ζωής. Οι παίκτες, σε ομάδες των τεσσάρων, θα μάχονταν εναντίον αυξανόμενης δυσκολίας εχθρών σε διάφορες ζώνες του χάρτη, με χιλιάδες AI ρομπότ να υπάρχουν ανα πάσα στιγμή. Στην τελική ζώνη, οι παίκτες θα αντιμετώπιζαν τον τελικό αρχηγό. Παρότι υπήρξαν αλλαγές, όπως η προσθήκη βιοποικιλίας και νέων bosses, οι δοκιμές του Φεβρουαρίου 2024 επιβεβαίωσαν ότι το replayability παρέμενε ανεπαρκές.
Τον Μάρτιο του 2024, η Ubisoft Annecy ανακοίνωσε τη διακοπή της ανάπτυξης του Project U, και οι δύο βασικοί διευθυντές, ο Mathieu Granjon και ο Damien Kieken, αποχώρησαν. Ωστόσο, η Ubisoft αποφάσισε να μην ακυρώσει το παιχνίδι, επισημαίνοντας την επιτυχία PvE τίτλων όπως το Helldivers 2. Έτσι, το Project U μεταφέρθηκε ξανά σε «περίοδο επώασης», με νέο παραγωγό και μικρή ομάδα για να επεξεργαστούν νέες ιδέες. Παρά τη μακρόχρονη ανάπτυξη, οι τωρινοί και πρώην developers εκφράζουν αμφιβολίες για το αν το παιχνίδι μπορεί τελικά να επιτύχει.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity