"Όταν το κόστος σου για ένα παιχνίδι ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια δολάρια, η αποκλειστικότητα είναι η Αχίλλειος πτέρνα σου. Μειώνει την αγορά στην οποία απευθύνεσαι. Ιδιαίτερα όταν βρίσκεστε στον κόσμο των live service games ή των free to play games. Μια άλλη πλατφόρμα είναι απλώς ένας άλλος τρόπος διεύρυνσης της αγοράς, προσέλκυσης περισσότερων χρηστών".
"Σε έναν κόσμο με free to play games, όπως γνωρίζουμε, το 95% αυτών των ανθρώπων δεν θα ξοδέψουν ποτέ ούτε μια δεκάρα. Η επιχείρηση έχει να κάνει με τον μετασχηματισμό. Πρέπει να βελτιώσετε τις αποδόσεις σας ανοίγοντας τη χοάνη. Το Helldivers 2 το έδειξε για το PlayStation, και κυκλόρησε ταυτόχρονα και σε υπολογιστές. Και πάλι, φαρδύνετε αυτή τη χοάνη. Για να χωράει περισσότερος κόσμος".
Τα single player games δεν αντιμετωπίζουν την ίδια πίεση να κυκλοφορήσουν σε πολλές πλατφόρμες, είπε ο Layden, "αλλά αν ξοδεύετε 250 εκατομμύρια δολάρια, θέλετε να μπορείτε να τα πουλήσετε σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, ακόμα κι αν είναι μόλις 10 % περισσότεροι".
Επίσης, σύμφωνα πάντοτε με τον Layden, η παγκόσμια βάση ενεργών κονσολών δεν ξεπερνούσε ποτέ τα 250 εκατομμύρια και η βιομηχανία δεν κάνει αρκετά πράγματα ώστε να προσελκυθούν ακόμα περισσότεροι παίκτες σε κονσόλες.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity