"Αρχικά ήταν ένας κλώνος του Fortnite. Στην πραγματικότητα κανείς δεν ήθελε κάτι τέτοιο, ούτε καν εμείς, όμως δεν είχαμε πολλές επιλογές για μεγάλο χρονικό διάστημα", δήλωσε μέλος της ομάδας ανάπτυξης στο fan wiki The Free Radical Archive.
Μετά την αναστροφή, αποφασίστηκε το παιχνίδι να βασίζεται στο TS2 με μερικά επίπεδα από το TimeSplitters: Future Perfect levels, ένα νέο επίπεδο και νέα τμήματα. "¨Η κάτι παρόμοιο. Αυτό προτάθηκε στους εκδότες. Θα μπορούσε να έχει αλλάξει και άλλο στην πορεία", συνέχισε ο developer.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις το λανσάρισμα του παιχνιδιού απείχε δυο χρόνια από σήμερα.
Το σενάριο θα ήταν τροποποιημένο, με την Corporal Hart να αναλαμβάνει δράση, αντί του Cortez, οπότε θα είχε ενδιαφέρον. Δυστυχώς, με το κλείσιμο της Free Radical Design, το project ακυρώθηκε.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity