Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Metacritic οδηγεί σε «ασφαλή» και βαρετά παιχνίδια, λέει ο ιδρυτής της Arcane

*
Καθημερινά, το Metacritic μετατρέπεται σε ένα όλο και πιο σημαντικό εργαλείο για gamers και developers. Μάλιστα, πολλοί το έχουν στην κορυφή των προτεραιοτήτων τους και δεν είναι λίγες οι εταιρείες που στοχεύουν σε υψηλούς μέσους όρους στην πλατφόρμα. Μάλιστα, η προσέγγιση αυτή έχει επηρεάσει τον τρόπο δημιουργίας video games. Σε βαθμό που ένας πρώην developer της Arkane λέει ότι το Metacritic προωθεί τα «ασφαλή» και βαρετά παιχνίδια.

Πρόσφατα, παρά τα δεκάδες προβλήματά της, λόγω και του πολέμου στην Ουκρανία, η GSC Game World λανσάρισε το Stalker 2, που έχει μέσο στο Metacritic 74/100, καθώς οι κριτικοί «καυτηριάζουν» τα πολλά bugs και το γεγονός ότι δεν είναι βελτιστοποιημένο.


Ο Raphael Colantonio, ιδρυτής της Arkane, δεν πιστεύει ότι τα σκορ στην πλατφόρμα είναι δίκαια και τονίζει το γεγονός ότι για να επιτύχεις ένα υψηλό σκορ στο Metacritic, αρκεί να λανσάρεις κάτι που να δείχνει «καλογυαλισμένο». Έτσι, πιστεύει ότι το αποτέλεσμα είναι βαρετά παιχνίδια. Αναφέρει ότι η βαθμολογία του Stalker 2 είναι παραπλανητική, αφού έχει πολύ δημιουργικότητα και για τον Colantonio μετράνε οι ιδέες. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*