Η συνέντευξη δόθηκε το μακρινό 1999, έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία του Metal Gear Solid στο PlayStation 1. Ο Ιάπωνας δημιουργός αφηγήθηκε πώς κατάφερε να πείσει την Konami να προχωρήσει με την κυκλοφορία του Metal Gear, παρότι η κατάσταση δεν ήταν ευνοϊκή. Τα πολεμικά παιχνίδια κυριαρχούσαν στην δεκαετία του 1980, οπότε το Metal Gear του 1987 που βασιζόταν στο stealth, ενείχε μεγάλο ρίσκο.
Ο Kojima ήταν έτοιμος να παραιτηθεί, όμως μιλώντας με έναν παλαιότερο συνάδελφο, κατάφερε να πείσει τους πάντες να συγκεντρωθούν για μια επίδειξη της ιδέας του Kojima. Πλέον, το Metal Gear είχε μετατραπεί από πολεμικό σε παιχνίδι απόδρασης, εμπνευσμένο από ταινίες όπως το “The Great Escape”.
Εκεί που όλοι ήταν προβληματισμένοι για το πώς θα δούλευε ένα παιχνίδι stealth σε πολεμικό περιβάλλον, το «!» που εμφανίζεται πάνω από τα κεφάλια των εχθρών όταν κάτι τους τραβάει την προσοχή, ήταν το κλειδί που έψαχνε ο Kojima. Βλέποντας πώς αυτό επηρέαζε τους χαρακτήρες και την γενική ιδέα του παιχνιδιού, το Metal Gear άρχισε να μπαίνει σε τροχιά έως ότου τελικά κυκλοφορήσει.
Μπορεί ο Kojima να έχει αποχωρήσει προ δεκαετίας από την Konami, όμως η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζει το Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, ένα πιστό remake του πρωτότυπου Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Παράλληλα, έχει πρόσφατα κυκλοφορήσει το Metal Gear Solid Master Collection Volume 1 με τα πρώτα τρία κύρια παιχνίδια συν μερικά επιπλέον, και φημολογείται πως μια ακόμη συλλογή, με τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς, θα κυκλοφορήσει στο προσεχές μέλλον.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity