Την απάντηση προσπάθησε να δώσε ο John Linneman του Digital Foundry, που αναφέρει πως έχει ακούσεις από developers ότι το shader compiler και το API του PS5 είναι ταχύτερα.
«Κάτι που έχω ακούσει πολλές φορές είναι ότι shader compiler του PS5 είναι απίστευτα γρήγορο και βελτιστοποιημένο. Είναι αρκετά περίπλοκο, όμως χρησιμοποιεί καλύτερα το hardware, με τρόπου που κάνει δυνατές τις ταχύτερες επιδόσεις. Αυτό φαίνεται πως είναι ένας σοβαρός λόγος. Προφανώς, η Microsoft δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια, ξεκάθαρα κάνουν δουλειά σε αυτόν το τομέα, όπως και η Sony, όμως οι developers δείχνει να προτιμούν την υλοποίηση της Sony. Στο ίδιο πλαίσιο, το βασικό API του PS5 φαίνεται να είναι επίσης ταχύτερο, ακόμα και από ό,τι κάνει η Microsoft με το DirectX.
Πάντως, όπως υποστηρίζει ο Alex Battaglia, τα παιχνίδια που βασίζονται στην Unreal Engine 5 επωφελούνται από τις περισσότερες υπολογιστικές μονάδες του Xbox Series X. Όμως, άλλες game engines ίσως είναι πιο αποδοτικές στο PS5 λόγω της υψηλότερης ταχύτητας χρονισμού.
Κάτι ακόμα που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι το γεγονός ότι η κονσόλα της Microsoft πλεονεκτεί όταν γίνεται λόγος για το variable refresh rate (VRR). Για παράδειγμα, ενώ το Elden Ring τρέχει πιο γρήγορα στο PS5, η εμπειρία στο Xbox Series X είναι πιο ομαλή και σταθερή.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity