Το original Colossal Cave Adventure ήταν δουλειά του Will Crowther και κυκλοφόρησε το 1976. Μάλιστα άνοιξε το δρόμο για τα κλασσικά πλέον Zork, Rogue αλλά και για το Mystery House που αποτελεί ιδιοκτησά των Williams.
Τα τελευταία χρόνια είχαν αποσυρθεί από τη βιομηχανία των video games, όμως η βαρεμάρα λόγω του lockdown τους οδήγησε να ξεκινήσουν την ανάπτυξη του Colossal Cave 3D Adventure.
"Αναζητούσα κάτι ενδιαφέρον για να προγραμματίσω, μέχρι που η Roberta πρότεινε το Colossal Cave", είπε ο Ken Williams. "Η Roberta ξεκίνησε τη μεταφορά σε 3D και εγώ δημιούργησα μια ομάδα. Όσο εμβαθύναμε στο παιχνίδι, τόσο περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας ανακαλύπταμε, που εξηγούν τους λόγους για τους οποίους αποτέλεσε φαινόμενο για τη βιομηχανία. Έχει στοιχεία δράσης, χιούμορ, περιπέτειας, ενδιαφέροντες χαρακτήρες, scoring system και έναν τεράστιο κόσμο προς εξερεύνηση. Είναι βέβαιο ότι το παιχνίδι θα ικανοποιήσει τη νέα γενιάς και είναι 100% διαφορετικό σε σχέση με ό,τι υπάρχει στην αγορά αυτή τη στιγμή", συμπλήρωσε ο Williams.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity