Σε μια συνέντευξη του GamesRadar, ο διευθυντής δημιουργικότητας του Assassin’s Creed Mirage, Stephane Boudon, εξήγησε πως ενώ τα Assassin’s Creed Origins, Odyssey και Valhalla ήταν όλα «πολύ καλά παιχνίδια» που επιτρέπουν στους παίκτες να ζήσουν «ένα επικό ταξίδι», ήταν ξεκάθαρο πως οι παίκτες αυτοί ήθελαν κάτι διαφορετικό και μικρότερο.
«Ξεκινήσαμε να ακούμε έντονα από τους fans μας, την επιθυμία για μια ιστορία βασισμένη στα θεμέλια των πρώτων Assassin’s Creed, πιο character-driven, πιο προσωπική. Κάτι τέτοιο εναρμονίζεται πολύ με τα θέλω μας ως developers και έτσι αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε αυτό το project».
Μάλιστα ο Boudon τόνισε ότι από όλες τις αφορμές που είχε η ομάδα για να επιστρέψει σε αυτό το μοτίβο, η απαίτηση από τους fans ήταν ο μεγαλύτερος παράγοντας που λειτούργησε ως εναρκτήριο λάκτισμα για το επερχόμενο spin-off.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity