Η Microsoft δίνει όλο και περισσότερη έμφαση στη στρατηγική της για κυκλοφορίες σε πόλλαπλ’ές πλατφόρμες και το 64% της δαπάνης των καταναλωτών για τίτλους της Microsoft τον Δεκέμβριο προήλθε από κατόχους PlayStation (με αιχμή το Call of Duty).
Η Ampere αναφέρει ότι η Microsoft ήταν άνετα μπροστά από τη δεύτερη Electronic Arts, η οποία είχε έσοδα 366 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο, χάρη στο EA Sports FC 25, το οποίο είχε υψηλά νούμερα, αν και μειωμένα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.
Τα στοιχεία της Ampere αποκάλυψαν επίσης ότι την ημέρα των Χριστουγέννων δαπανήθηκαν 30 εκατομμύρια ώρες στο Fortnite, πράγμα που σημαίνει ότι ο μέσος παίκτης του Fortnite πέρασε 2,3 ώρες στο παιχνίδι εκείνη την ημέρα. Ακόμα 20 εκατομμύρια ώρες δαπανήθηκαν σε παιχνίδια Call of Duty κατά τη διάρκεια της 25ης Δεκεμβρίου.
Δεν πήγαν πίσω δύο παιχνίδια τα οποία βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τις τελευταίες εβδομάδες. Το πρώτο είναι το Marvel Rivals, με 29 εκ. ενεργούς παίκτες τον Δεκέμβριο. Το δεύτερο είναι το Path of Exile 2, με έσοδα περίπου $148 εκατομμύρια. Έτσι, οι εκδοτικές εταιρείες της Κίνας, με τα: Marvel Rivals (Netease), Path of Exile 2 (Tencent), Infinity Nikki (Papergames) και Delta Force (Tencent), έκαναν κάτι παραπάνω από αισθητή την παρουσία τους στην αγορά.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity