Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Elder Scrolls 4: Oblivion Remake- Ναι μεν δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά ίσως μάθαμε πληροφορίες

*
Εδώ και 1,5 χρόνο φημολογείται ότι η Virtuos έχει αναλάβει την ανάπτυξη ενός remake για το The Elder Scrolls 4: Oblivion. Προς το παρόν, τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί, ίσως μάθουμε κάτι στο επερχόμενο Xbox Developer Direct, παρόλα αυτά, δημοσίευμα του MP1ST, επικαλούμενο ως πηγή ένας πρώην υπάλληλο του studio, υποστηρίζει ότι έχει τις εξής πληροφορίες για τον τίτλο.

Εκτός από το γεγονός ότι θα είναι δημιουργημένος εξ’ ολοκλήρου από την αρχή με την Unreal Engine 5, ο ανανεωμένος τίτλος λέγεται ότι θα έρθει με αναδιαμορφωμένα έξι συστήματα του gameplay: stamina, sneaking, blocking, archery, hit reaction και HUD.


Οι βελτιώσεις στο σύστημα blocking φέρεται να έχουν εμπνευστεί από παιχνίδια τύπου Souls, ενώ τα εικονίδια sneak θα έχουν σημαντικό ρόλο στο νέο σύστημα.

«Το σύστημα stamina τροποποιήθηκε για να είναι περισσότερο κατανοητό για τον παίκτη, κάνοντας το knockdown που συμβαίνει όταν εξαντλείται το stamina πιο δύσκολο να ενεργοποιηθεί μέσω αλλαγών στις μεθόδους υπολογισμού», σύμφωνα με το δημοσίευμα.

«Το HUD άλλαξε για να γίνει πιο κατανοητό και πιο αισθητικά ελκυστικό για τους νέους παίκτες. Προστέθηκαν επίσης hit reactions για να βελτιωθεί η απόκριση στη ζημιά που προκαλείται στον παίκτη και στους NPCs. Τέλος, η τοξοβολία βελτιώθηκε για να γίνει πιο εύχρηστη και σύγχρονη τόσο σε third όσο και σε first person view». 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*