Σύμφωνα με τον Onnée, τέσσερα χρόνια είναι ο ιδανικός κύκλος ανάπτυξης, επειδή προσφέρει στην ομάδα αρκετό χρόνο να λάβει feedback για το τι δημιουργείται και να το χρησιμοποιήσει προκειμένου να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις χωρίς βιασύνη.
«Είναι πάντα μια ισορροπία μεταξύ χρόνου και κόστους, αλλά όσο περισσότερο χρόνο έχετε, τόσο περισσότερο μπορείτε να επαναλάβετε», εξήγησε ο Onnée.
«Ναι, μπορείτε να τοποθετήσετε περισσότερους ανθρώπους σε ένα project και να το ολοκληρώσετε σε μικρότερο χρονικό διάστημα, αλλά αυτό δεν σας δίνει περισσότερο χρόνο για να κάνετε διορθώσεις, γιατί χρειάζεται χρόνος για να λάβετε τα σχόλια από τους παίκτες, την ομάδα σας… και μετά να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι και πώς να το βελτιώσετε».
«Τέσσερα χρόνια, νομίζω, είναι η σωστή ισορροπία για να περάσουμε από τη σύλληψη της ιδέας στην παραγωγή και να λάβουμε τα απαραίτητα σχόλια για να κάνουμε τις διορθώσεις».
Το Assassin’s Creed Shadows είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 15 Νοεμβρίου 2024.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity