Οι συνολικές εισπράξει μειώθηκαν σε ποσοστό 24% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2021 και ανήλθαν σε $515 εκ. Το αντίστοιχο ποσό για το πρώτο τρίμηνο είναι $1,2 δισ. επίσης μειωμένο κατά 15% από έτος σε έτος.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο αναλυτής της NPD Group, Matt Piscatella, το ποσό που ξόδεψαν οι καταναλωτές σε video games, hardware, περιεχόμενο και περιφερειακά κατέγραψε πτώση σε σχέση με ένα χρόνο πριν και ήταν $4,9 δισ. Για το πρώτο τρίμηνο του 2022, η δαπάνη εκ μέρους του κοινού μειώθηκε κατά 8% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2021, πέφτοντας στα $13,9 δισ.
Στο κομμάτι του software, το Elden Ring βρέθηκε άνετα στην πρώτη θέση και ένα σκαλί παρακάτω βλέπουμε το Gran Turismo 7. Τρίτο το Kirby and the Forgotten Land, ενώ αρκετά ψηλά, στην τέταρτη θέση "τερμάτισε" το MLB: The Show 22, κάτι πολύ φυσικό με βάση την αγάπη των Αμερικάνων για το σπορ.
Τα δέκα πιο δημοφιλή video games στις H.Π.Α. το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν τα εξής:
1. Elden Ring
2. Gran Turismo 7
3. Kirby and the Forgotten Land
4. MLB: The Show 22
5. Horizon Forbidden West
6. Pokémon Legends: Arceus
7. WWE 2K22
8. Mario Kart 8 Deluxe
9. Call of Duty: Vanguard
10. Stranger of Paradise: Final Fantasy Origins
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity