Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τα παραδοσιακά dungeons επιστρέφουν στο The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

*
Μέλη της ομάδας ανάπτυξης του The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom αποκάλυψαν ότι το παιχνίδι θα έχει dungeons παρόμοια με εκείνων των παραδοσιακών παιχνιδιών της σειράς. Το Breath of the Wild δεν είχε dungeons και τη θέση τους είχαν πέρι γιγαντιαία μηχανικά πλάσματα, τα Divine Beasts, με τον παίκτη να έπρεπε να βρει το κέντρο ελέγχου τους.



Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου "Ask the Developer" της Nintendo, η ομάδα ανάπτυξης ρωτήθηκε σχετικά και απάντησε:

"Ναι, ακόμα δεν έχουμε μιλήσει για τα dungeons. Έχουν αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι", είπε ο game director Hidemaro Fujibayashi.

"Για παράδειγμα, υπάρχει ένα dungeon που συνδέεται απευθείας με την επιφάνεια της Hyrule. Εάν βουτήξετε από τον ουρανό κατευθείαν στο dungeon, θα ξεκινήσει ένα event. Πιστεύουμε ότι αυτή θα είναι μια νέα εμπειρία που δεν υπήρχε στο προηγούμενο παιχνίδι".

Ο τεχνικός διευθυντής Takuhiro Dohta πρόσθεσε: "Έχουμε φτιάξει τα dungeons μοναδικά για τα αντίστοιχα περιβάλλοντά τους, οπότε πιστεύουμε ότι θα μπορείτε να απολαύσετε τη μεγάλη ποικιλία τοπικών χαρακτηριστικών".

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Satoru Takizawa τόνισε επίσης ότι τα dungeons στο Tears of the Kingdom έχουν διαφορετική εμφάνιση και αίσθηση, σε αντίθεση με τα θεματικά παρόμοια Divine Beasts in Breath of the Wild.

"Η δημιουργία μιας μεγάλης ποικιλίας» ήταν αρκετά δύσκολη", εξήγησε ο Takizawa. "Τα τέσσερα Divine Beasts ήταν τα dungeons στο τελευταίο παιχνίδι και μοιράζονταν παρόμοια σχέδια".

"Αυτή τη φορά, τα dungeons είναι τεράστια και το καθένα έχει τη δική του εμφάνιση και αίσθητική, όπως στα παραδοσιακά παιχνίδια The Legend of Zelda. Πιστεύουμε ότι θα προσφέρουν μια ικανοποιητική πρόκληση για τους παίκτες. Ήταν σίγουρα μια πρόκληση κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης".

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*