Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου "Ask the Developer" της Nintendo, η ομάδα ανάπτυξης ρωτήθηκε σχετικά και απάντησε:
"Ναι, ακόμα δεν έχουμε μιλήσει για τα dungeons. Έχουν αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι", είπε ο game director Hidemaro Fujibayashi.
"Για παράδειγμα, υπάρχει ένα dungeon που συνδέεται απευθείας με την επιφάνεια της Hyrule. Εάν βουτήξετε από τον ουρανό κατευθείαν στο dungeon, θα ξεκινήσει ένα event. Πιστεύουμε ότι αυτή θα είναι μια νέα εμπειρία που δεν υπήρχε στο προηγούμενο παιχνίδι".
Ο τεχνικός διευθυντής Takuhiro Dohta πρόσθεσε: "Έχουμε φτιάξει τα dungeons μοναδικά για τα αντίστοιχα περιβάλλοντά τους, οπότε πιστεύουμε ότι θα μπορείτε να απολαύσετε τη μεγάλη ποικιλία τοπικών χαρακτηριστικών".
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Satoru Takizawa τόνισε επίσης ότι τα dungeons στο Tears of the Kingdom έχουν διαφορετική εμφάνιση και αίσθηση, σε αντίθεση με τα θεματικά παρόμοια Divine Beasts in Breath of the Wild.
"Η δημιουργία μιας μεγάλης ποικιλίας» ήταν αρκετά δύσκολη", εξήγησε ο Takizawa. "Τα τέσσερα Divine Beasts ήταν τα dungeons στο τελευταίο παιχνίδι και μοιράζονταν παρόμοια σχέδια".
"Αυτή τη φορά, τα dungeons είναι τεράστια και το καθένα έχει τη δική του εμφάνιση και αίσθητική, όπως στα παραδοσιακά παιχνίδια The Legend of Zelda. Πιστεύουμε ότι θα προσφέρουν μια ικανοποιητική πρόκληση για τους παίκτες. Ήταν σίγουρα μια πρόκληση κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity