Παρόλη την παταγώδη αποτυχία του Babylon’s Fall, η ομάδα ανάπτυξης κρατά ως κύριο στόχο τα live-service games.
Σε μία συνέντευξη με το VGC, ο επικεφαλής της PlatinumGames, Atsushi Inaba, δήλωσε πως η ομάδα έχει μάθει από την εμπειρία του Babylon’s Fall και δεν έχει αλλάξει τα μελλοντικά της σχέδια εξαιτίας της αποτυχίας.
Συνέχισε δηλώνοντας πως τα live-service games είναι κάτι που σίγουρα θέλουν να κάνουν και να βάλουν όλους τους πόρους τους σε αυτό τον τομέα μελλοντικά. Για το Babylon’s Fall είχε να πει πως ο τερματισμός του τίτλου ήταν μια δυστυχής απόφαση, η οποία πυροδότησε την απογοήτευση και τον θυμό των fans. Η PlatinumGames δήλωσε πως λυπάται καθώς το να προσφέρει οποιοδήποτε άλλο συναίσθημα εκτός χαράς και απόλαυσης από τις δημιουργίες της ομάδας είναι κάτι που δεν τους αφήνει καθόλου ικανοποιημένους.
Το Babylon’s Fall λανσαρίστηκε τον Μάρτιο του 2022, μετρώντας λιγότερους από 1000 παίκτες συνολικά στο Steam. Μέχρι το τέλος του μήνα, η εταιρεία είδε τους παίκτες να πέφτουν μέχρι και στους 10, ενώ τον επόμενο μήνα σημειώθηκε ώρα κατά την οποία μόνο ένας παίκτης παγκοσμίως έπαιζε το παιχνίδι.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity