Για το μέλλον, η Adjust προβλέπει πως η δαπάνη για διαφημιστικούς λόγους θα φτάσει τα $103 δισ. το 2024 και τα $131 δισ. το 2025.
Από την άλλη, οι εγκαταστάσεις παιχνιδιών και τα sessions μειώθηκαν κατά 2% και 7% αντίστοιχα. Όμως το τελευταίο τρίμηνο του 2023, οι εγκαταστάσεις κατέγραψαν αύξηση σε ποσοστό 7% από έτος σε έτος. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κεντρική και Λατινική Αμερική με 19%, ενώ ακολούθησαν οι περιοχές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής με 12%, Βόρεια Αμερική με 6% και Ασίας- Ειρηνικού με 3%.
Το Subway Surfers είχε τα περισσότερα downloads παγκοσμίως και πίσω του βρέθηκαν τα: Free Fire, Roblox, Ludo King και Candy Crush Saga.
Την ίδια περίοδο, το κοινό προτίμησε να εγκαταστήσει και να ασχοληθεί περισσότερο με action games.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity