Ο Toshimasa Aoki επανέλαβε επίσης ότι ακόμη και τα παιχνίδια που δεν πρόκειται να λάβουν την πιστοποίηση PlayStation 5 Pro Enhanced θα τρέχουν βελτιωμένα στην κονσόλα έχουν μεταβλητούς ρυθμούς καρέ και δυναμική ανάλυση, χάρη στη λειτουργία Game Boost. Τα παιχνίδια με κλειδωμένους ρυθμούς καρέ, ωστόσο, δεν θα έχουν καμία βελτίωση στην απόδοση εκτός εάν ο προγραμματιστής ξεκλειδώσει τον ρυθμό καρέ. Τα παιχνίδια του PlayStation 4 με μεταβλητούς ρυθμούς καρέ θα έχουν επίσης βελτιώσεις και η λειτουργία Image Quality Boost θα προσφέρει απλή αναβάθμιση χωρίς PSSR. Τα παιχνίδια του PSVR 2 θα επωφεληθούν επίσης από τις αυξημένες προδιαγραφές της κονσόλας σε σχέση με το βασικό μοντέλο, προσφέροντας πιο σταθερή απόδοση που είναι ζωτικής σημασίας για κάθε παιχνίδι VR. Επιπλέον, η Sony σκέφτεται να χρησιμοποιήσει το PSSR upscaler για να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία στα παιχνίδια VR
Όσο για τα παιχνίδια που τρέχουν στο PlayStation 5 Pro, ο Toshimasa Aoki δηλώνει πως έχει εντυπωσιαστεί περισσότερο από το Final Fantasy VII Rebirth, το οποίο θα αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις δυνατότητες της κονσόλας καλύτερα κατά την κυκλοφορία της. Ανέφερε επίσης το Marvel's Spider-Man 2 ως μια εντυπωσιακή επίδειξη του τι μπορεί να κάνει η κονσόλα, εκθειάζοντας το ότι τα γραφικά φτάνουν σε ανάλυση 4K διατηρώντας παράλληλα την ομαλότητα του Performance Mode της βασικής κονσόλας.
Το PS5 Pro θα κυκλοφορήσει στις 7 Νοεμβρίου 2024.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity