Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σχεδόν πενταπλάσιο το κόστος ανάπτυξης του God of War Ragnarok από αυτό του God of War IIΙ

*
Ο Shuhei Yoshida έδωσε μία συνέντευξη, όπου και μίλησε για την εποχή που είχε τα ηνία της Sony Interactive Entertainment και το κόστος ανάπτυξης του God of War Ragnarok. Σε αυτή μίλησε για το πόσο ακριβό σπορ έχει γίνει πλέον η ανάπτυξη videogames, αλλά και το πως πάρθηκαν οι αποφάσεις για ακύρωση πολλών games με στόχο να σωθούν οι developers. Ο Yoshida ήταν επικεφαλής από το 2008 έως και το 2019 και μίλησε σχετικά με τη διαδικασία ανάπτυξης ενός project: «Φτιάχναμε ένα prototype, το εκτιμούσαμε και αποφασίζαμε αν αξίζει να επενδύσουμε περαιτέρω χρήματα και πόρους. Ακυρώσαμε τόσα πολλά παιχνίδια και στόχος μας ήταν να πάρουμε αυτήν την απόφαση για να βοηθήσουμε τις ομάδες να μην κολλήσουν σε κάτι που δεν θα δουλεύει. Συνεργαζόμασταν με ανθρώπους που είχαν τόσο ωραίες ιδέες, τους αγαπούσαμε αυτούς τους ανθρώπους που θέλουν να αλλάζουν τη βιομηχανία και το να τους κόβεις τα όνειρα ήταν κάτι αρκετά δύσκολο. Προσπάθησα να τους βοηθήσω όσο περισσότερο μπορούσα». Όπως ανέφερε ο Yoshida, τα κόστη ανάπτυξης έχουν εκτοξευτεί αφού η Sony πλήρωσε περί τα 44 εκατομμύρια δολάρια για το God of War III το 2010 και το αντίστοιχο κόστος του God of War Ragnarok κατέληξε το 2022 στα 200 (εκατομμύρια δολάρια).

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*